ایلام؛

دعوت هشت ایلامی به اردو تیم ملی بسکتبال

مدیرکل ورزش و جوانان استان از دعوت هشت بسکتبالیست ایلامی در رده های مینی بسکتبال، نونهالان ، نوجوانان و جوانان برای آماده سازی و حضور در تیم های ملی خبر داد.

دعوت هشت ایلامی به اردو تیم ملی بسکتبال

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، بهروزحیدرزاده گفت : هشت بسکتبالیست دعوت شده به اردو های تیم ملی از رده مینی بسکتبال ، نونهالان ، نوجوانان وجوانان هستند .


وی افزود : آقایان صدرا جوهری و امیر حسین عزیزی در رده مینی بسکتبال ، سپهر گوهری و مهدی اسماعیلی راد در رده نونهالان ، سبحان آهیده در رده سنی نوجوانان و آیدین فتاحی ، علیرضا کاکایی و امین نوری در رده سنی جوانان ورزشکاران انتخابی اردوی تیم ملی بسکتبال هستند.


حیدرزاده اظهار داشت: مسابقات بسکتبال منطقه ای قهرمانی جوانان کشور منطقه 6 در بخش آقایان به میزبانی ایلام هفته گذشته با حضور چهار تیم برگزار شد که از نتایج خوب این مسابقات دعوت سه ورزشکار ایلامی به اردوی تیم ملی است که بی شک برگزاری چنین مسابقاتی نقش مهمی در افتخار آفرینی و شناساندن استعدادهای ورزش ایلام در کشور دارد.


حیدرزاده با اشاره به استعدادهای ورزشی در استان به ویژه در بسکتبال تاکید کرد : این موفقیت بی سابقه بدون حمایت بخش خصوصی وخیرین ورزش و تلاش هیات استان ودیگر شهرستانها میسر نمیشد .


انتهای پیام/ه

 


حضور بسکتبالیست های ایلامی در اردوی تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.