سرپرست دادگاه بخش شاوور شهرستان شوش؛

کانون های عرضه مواد مخدر در شاوور شوش پلمپ شدند

سرپرست دادگاه بخش شاوور شهرستان شوش از شناسایی و پلمپ 2 منزل مسکونی کانون توزیع موادمخدر در شهر شاوور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی یوسفی، سرپرست دادگاه بخش شاوور شهرستان شوش با اعلام این گفت: درپی وصول اخبار متعدد مبنی بر فروش مواد مخدر و مواد روانگردان از سوی 2 مرد 38 و 42 ساله به نام های (ع. ک) و(ک .چ) که دارای سوابق متعدد کیفری می باشند با صدور دستور قضایی منازل آن ها از سوی ماموران مبارزه با مواد مخدر شوش و کلانتری 12شاوور بازرسی و مقداری مواد روانگردان از نوع شیشه و هرویین کشف و متهمان دستگیر شدند.
وی بیان داشت: به دلیل سوابق کیفری متهمان و تبدیل شدن منازل آنان به کانون عرضه و فروش مواد مخدر و روانگردان همچنین پاتوق استعمال مواد مخدر و روانگردان با دستور قضایی این 2 منزل پلمپ شدند.
یوسفی تصریح کرد: متهمان نیز پس از تفهیم اتهام برای تحقیق بیش تر در اختیار ماموران مبارزه با مواد مخدر شوش قرار گرفتند.
سرپرست دادگاه شاوور اظهار داشت: فروشندگان مواد مخدر و روانگردان آگاه باشند با آن ها به شدت وفق مقررات کیفری برخورد خواهد شد.
وی افزود: همچنین در پی وصول گزارشی مبنی بر سرقت وجه نقد از راننده کامیون در حوالی شهر شاوور بلافاصله دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری شاوور قرار گرفت.
این مقام مسئول بیان کرد: ماموران این کلانتری در یک عملیات ضربتی یکی از متهمان به نام ' س.س ' -40ساله و دارای سوابق متعدد کیفری بامداد روز چهارشنبه دستگیر و پس از تفهیم اتهام و صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان و جهت تحقیقات بیش تر و شناسایی سایر همدستان در اختیار پلیس آگاهی شوش قرار گرفت.
انتهای پیام/گ

شناسایی منازل مسکونی توزیع موادمخدر در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.