احمدی در موافقت با وزیر پیشنهادی کشاورزی؛

حضور جوانان را در وزارتخانه‌تان پررنگ کنید

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: یکی از دلایل اصلی ناکارآمدی مدیران بازنشسته هستند باید در دولت آینده جوانان را در این وزارتخانه فعال کنید.

حضور جوانان را در وزارتخانه‌تان پررنگ کنیدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون احمدی نماینده مردم زنجان و طارم در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با محمود حجتی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی هم‌پوشانی بسیاری با وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد.

نماینده مردم زنجان با بیان اینکه لازم است در دولت آینده تعداد بازنشستگان سطح بالای وزارت خانه جهاد کشاورزی کاهش یابد، تصریح کرد: بسیاری از این مدیران بازنشسته حتی توانایی اداره یک بنگاه کوچک را هم ندارند و لازم است در این مورد تجدیدنظر صورت گیرد تا جوانان بیشتری در این وزارتخانه فعالیت کنند.

احمدی با تأکید بر اینکه اقتصاد چالش اصلی کشور است، گفت: اشتغال و سرمایه گذاری هم در چهارچوب اقتصاد تعریف می‌شود که در برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی توجه ویژهای به اجرای اقتصاد مقاومتی شده است اما برای نظارت بیشتر مجلس لازم است آقای حجتی برنامه‌های خود را به صورت کمی ارائه کند.

نماینده مردم زنجان با تأکید بر ضرورت حمایت از تولید در این وزارتخانه تصریح کرد: برای تحقق این مسئله باید این وزارتخانه جهت گیری مثبتی به سمت صادرات کالاهای با ارزش افزوده و آن مواردی که مزیت نسبی دارند، داشته باشد.

وی افزود:‌ میزان تولید در دوره قبلی حجتی به میزان 21 درصد افزایش یافت به گونه‌ای که میزان محصولات کشاورزی از 97 تن به 118 تن رسید که این رقم باید ادامه یابد.

احمدی با اشاره اینکه در دوره قبل بین تیم اقتصادی دولت هماهنگی لازم وجود نداشت و آنان با هم اختلاف نظر داشتند، تصریح کرد: ترکیب حجتی، سیف، کرباسیان و شریعتمداری برای این دوره ترکیب مناسب و هماهنگی است و حجتی می‌تواند در این تیم جدید با دستگاه‌های ذیربط هماهنگ باشد.

نماینده مردم زنجان با انتقاد از کسانی که معتقدند رشته تحصیلی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی مناسب این وزارتخانه نیست، گفت: رشته تحصیلی حجتی مهندسی عمران است و از موضوعات این وزارتخانه سررشته دارد و تحصیلات وی بی ربط به تخصصش نیست.

احمدی با تأکید بر اینکه جذب سرمایه گذاری باید در اولویت وزارت کشاورزی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: البته همه دستگاه‌های ذیربط باید به دنبال جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی باشند.

انتهای پیام/

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل باشگاه خبرنگاران جوان از اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار