برخورد با کورس های شبانه در دستور کار پلیس راهور

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: اجرای طرح های ضربتی جهت برخورد با خودروهایی که در ساعات پایانی شب مبادرت به کورس گذاشتن می کنند، بطور جدی ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فضل الله شیری رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه  گفت:چرخیدن های بی هدف در خیابان ها و بزرگراه ها و کوچه های اعیان نشین شهر در ساعات پایانی شب ، با حاشیه هایی همچون سرعت بالا، لایی کشیدن، کورس گذاشتن و سبقت های خطرناک، همراه با صدای بالای موزیک از پدیده های نه چندان جدید اجتماعی است.


وی افزود: کورس گذاشتن به هر حال یک سرگرمی خطرناک و آزار دهنده است که علاوه بر پایمال کردن قوانین راهنمایی و رانندگی و حقوق شهروندی عابران و ساکنان و سرنشینان خودروهای حاضر، به عامل بر هم زننده آرامش و امنیت روانی و ایجاد سرخوردگی های روحی افراد جامعه تبدیل شده است و گاهی هم اتفاقاتی دلخراش نظیر تصادف را به دنبال دارد.


رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: خانواده ها بر نحوه استفاده فرزندان خود از اتومبیل نظارت بیشتری کنند چرا که جوانان به اقتضای سن عموماً هیجان طلب هستند، اما تأمین این نیاز نباید زمینه لطمه و تضییع حقوق دیگران را فراهم کند.


این مقام انتظامی در پایان متذکر شد: پلیس بنا بر وظیفه ذاتی خود در مواردی که رفتار ارتکابی مطابق آیین نامه راهنمایی و رانندگی، مستلزم اعمال قانون و صدور قبض جریمه باشد به وظیفه خود عمل می کند و علاوه بر آن، با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه قضائی، خودروهای متخلف برای مدتی که مقام قضائی تعیین کند به پارکینگ هدایت خواهند شد .

 

انتهای پیام/ز

برخورد با کورس بازان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار