چند بُرش از مغز یک نویسنده مرده در ملایر

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از اجرای عمومی نمایش صحنه‌ای چند بُرش از مغز یک نویسنده مرده خبر داد.

چند بُرش از مغز یک نویسنده مرده در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جمالی‌زاده،مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایرگفت: نمایش «چند بُرش از مغز یک نویسنده مرده» به نویسندگی و کارگردانی رضا باغبان توسط گروه هنری «کافه تئاتر» از  در سالن مجتمع فرهنگی و هنری ملایر به روی صحنه رفت.

 وی با بیان اینکه گروه اجرایی این نمایشنامه از ٢٠ تیرماه تا ٢٠ مردادماه در مرکز آموزش هنر و مجتمع فرهنگی و هنری شروع به تمرین کردند، افزود: این نمایشنامه  پس از مراحل بازخوانی و بازبینی برای رقابت در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان که شهریورماه در نهاوند برگزار  خواهد شد، آماده می‌شود.

 مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر افزود: در این نمایش، به روایت نویسنده مرده‌ای پرداخته می‌شود که تمام نوشته‌های او بعد از مرگش جان می‌گیرد و تماشاگران افکار نویسنده را به نظاره می‌نشینند.

 وی تصریح کرد: در این نمایش، سعید حسین پور، عرفان منعم، حمید خانجانی، رضا باغبان، نسرین نعمتی، سارا زینعلی، سپیده ولی‌زاده و محدثه فرهادی به عنوان بازیگر به ایفای نقش می‌پردازند و فاطمه احمدوند، آرام سجادی و محسن حیدری‌نژاد نیز از دیگر عوامل این نمایش هستند.

 جمالی‌زاده گفت: این نمایش که در اولین اجرای خود با استقبال خوبی مواجه شد در روزهای ٢٤ تا ٢٦ مرداد از ساعت ١٨ در سالن مجتمع فرهنگی و هنری به اجرا درمی‌آید.

 وی در ادامه از اجرای نمایش «پروتکل الزامی عشق» به کارگردانی نسرین نعمتی در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر خبر داد و افزود: این نمایش اولین کاری است که بعد از اخذ مجوز گروه نمایشی «صوفیا» به صورت حرفه‌ای و در بخش بزرگسال به منظور شرکت در جشنواره استانی آماده شده است.

 مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با بیان اینکه موضوع این نمایش، فلسفی بوده و در مورد نزاع بین خیر و شر و خوبی و بدی است، اظهار کرد: علی قربانی، حسین رشیدی، داریوش نصیرپور و رضا باغبان در این نمایش به ایفای نقش پرداخته‌اند و خشایار الماسی منشی صحنه و آهنگساز نمایش نیز منصور یوسفی است.

انتهای پیام/ ش

اجرای عمومی نمایش صحنه‌ای چند بُرش از مغز یک نویسنده مرده در ملایر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.