همدان؛

مامان شاه بر روی صحنه می رود

نمایش «مامان شاه» در ملایر بر روی صحنه می رود.

مامان شاه بر روی صحنه می رودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نمایش «مامان شاه» به کارگردانی بهرام حاجی علی اکبری ٢١ و٢٢ مرداد در مرکز آموزش هنر ملایر بر روی صحنه می رود.

حاجی علی اکبری موضوع این نمایش  را مربوط به واقعیات تلخ و خیانت های دربار قاجار عنوان کرد و گفت: این نمایش با شیوه طنز نیش دار، واقعیت هایی را در زمینه های فساد اخلاقی و نقش مواد افیونی و نفوذ آن در مقامات دربار و همچنین تأثیری که بر نوع حکومت و زمامداری آنها داشت را روایت می کند.

 وی که خود کارگردانی نمایش را برعهده دارد، گفت: احسان سامی در نقش مامان شاه، علی حسینی در نقش شاه، امیر اسماعیلی در نقش وزیر لشکر، احمد اسماعیلی در نقش جلاد، رضا طاهری در نقش پیک و فرامرز ربیعی را در نقش سیاه به عنوان بازیگران این نمایش هستند.

 این کارگردان ملایری افزود: سعید حسین‌پور به عنوان نویسنده و دستیار کارگردان، محسن حیدری‌نژاد اجرای نور و صدا، سجاد حسین‌پور دستیار صحنه، محیا جباری منشی صحنه، شبیر ترابی طراح پوستر و بروشور، سمیه احمدی عکاس و باقر بتویی، مسعود بتویی و علی براتی‌زاده به عنوان عوامل موسیقی این نمایش هستند.

 وی  با بیان اینکه با نمایش «مامان شاه» قصد شرکت در بیست و نهمین دوره جشنواره استان همدان در نهاوند را دارد، تصریح کرد: از رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر همکاری و همراهی در تمرین و کسب آمادگی این نماش سپاسگزاریم و امیدواریم با حضور علاقمندان نمایش در سالن و تشویق عوامل این نمایش، در صورت پذیرفته شدن، نمایندگان خوبی از ملایر در این دوره از جشنواره استانی باشیم.

 این نمایش در روز شنبه ٢١ مرداد با دو سانس اجرا در ساعات ١٨ تا ١٩ و ١٩ تا ٢٠ و در یکشنبه ٢٢ مرداد نیز با سه اجرا در ساعات ١٨ تا ١٩، ١٩ تا٢٠ و ٢٠تا ٢١ در سالن مرکز آموزش هنر ملایر به صورت رایگان اجرای عمومی خواهد داشت.

انتهای پیام/ ش

نمایش مامان شاه به روی صحنه می رود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.