برگزاری اردوهای راهیان نور راهی برای مبارزه با تهاجم فرهنگی

فرماندار شهرستان سقز گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور فرهنگ خوبی برای مبارزه با تهاجم فرهنگی است و باید این فرهنگ، نگهداری و حفظ شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛علی‌اکبر ورمقانی فرماندار سقز شامگاه سه‌شنبه در جمع زائرین راهیان نور استان اصفهان در سقز،گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی کشور، فرهنگ خوبی برای مبارزه با تهاجم فرهنگی است که باید این فرهنگ، نگهداری و حفظ شود.

 وی  با اشاره به اینکه باید با این اعزام‌ها، جانفشانی شهدا در راه عزت و آزادی ملت ایران را به نسل کنونی جامعه انتقال داد، افزود:شهدا با نثار خون خود کشور را در برابر هجمه‌های دشمنان مصون نگه داشتند.

 ورمقانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیرامون اهمیت راهیان نور، گفت: فرهنگ و میراث گرانبهای دفاع مقدس باید مدبرانه، هنرمندانه و عالمانه به مردم سطح جامعه انتقال یابد که راهیان نور می‌تواند نقش مهمی در انتقال و ترویج و حفظ میراث فرهنگ شهید و شهادت داشته باشد.

به گفته فرماندار سقز، ایران اسلامی جزیره ثبات در قلب خاورمیانه است که این امنیت پایدار با جانفشانی شهدا، ایثارگران و رزمندگان و مشارکت مردم به ثمر نشسته است.

جانشین سپاه سقز هم گفت: امنیت و آسایش کنونی جامعه مرهون خون پاک شهیدان است بنا براین ما هم وظیفه داریم تا آخرین قطره خون از آرمان‌های آنان دفاع کنیم.

 سعید قربانی یکی از راه‌های انتقال رشادت‌های شهیدان به نسل کنونی را همین بازدید از مناطق جنگی و یادمان های شهیدان 8 سال دفاع مقدس دانست.

 وی هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار و تقویت باورهای دینی در بین مردم نسبت به ایثارگری شهیدان دانست.

 انتهای پیام/  م ح

امنیت و آسایش کنونی جامعه مرهون خون پاک شهیدان است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.