محکومیت اخلالگر نظم عمومی در شوش به 3 سال حبس

دادستان عمومی و انقلاب شوش از محکومیت فردی که سبب اخلال در نظم عمومی شده بود به 3 سال حبس و تبعید از این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی نظری، دادستان عمومی و انقلاب شوش در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ' الف - ب ' 25 ساله دارای سابقه کیفری به اتهام قدرت نمایی با سلاح سرد در مراسم عزاداری حسینی به تحمل حبس تعزیری به مدت 3 سال و 74 ضربه شلاق تعزیری در ملاء عام در محل وقوع جرم محکوم شد.
وی اذعان کرد: فرد مذکور همچنین به 2 سال تبعید به یکی از استان های کشور محکوم شده است.
نظری اظهار داشت: نامبرده به اتهام اخلال در نظم عمومی، هیاهو و جنجال در مراسم عزاداران حسینی به تحمل یکسال حبس تعزیری و 74 ضربه شلاق تعزیری توسط شعبه 101 دادگاه کیفری 2 شهرستان شوش محکوم گردید.
دادستان عموی و انقلاب شوش تصریح کرد: پس از ابلاغ رای، متهم اعتراض نمود که رای دادگاه بدوی توسط دادگاه تجدید نظر استان خوزستان تایید شد.
وی اذعان داشت: این متهم در سال 94 نیز با اسلحه جنگی تکیه عزاداران حسینی در خیابان فیاض بخش شوش را به رگبار بسته بود که محکوم گردید.
حکم شلاق این مجرم روز سه شنبه در ملاء عام در محل وقوع جرم توسط دادیار اجرای احکام و با حضور قاضی صادر کننده رای اجرا شد.
دادستان شوش تاکید کرد: دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد قانونی می کند.
براساس این گزارش؛ جمعی از مردم شوش که روز سه شنبه در محل اجرای حکم این فرد قلدر و مخل نظم و امنیت عمومی حضور داشتند از دستگاه قضایی این شهرستان به خاطر قاطعیت در صدور و اجرای حکم الهی قدردانی کردند.
انتهای پیام/گ

اخلالگر نظم عمومی در شوش به تحمل حبس محکوم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.