تجلیل از کارکنان باشگاه خبرنگاران و واحدخبر صداوسیمای استان مرکزی

درمراسمی دردانشگاه علوم پزشکی اراک از کارکنان باشگاه خبرنگاران و واحدخبر صداوسیمای استان مرکزی تجلیل شد.

تجلیل از کارکنان باشگاه خبرنگاران و واحدخبر صداوسیمای استان مرکزیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ درمراسمی دردانشگاه علوم پزشکی اراک از کارکنان باشگاه خبرنگاران و واحد خبرو صداوسیمای استان مرکزی تجلیل شد.


طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی دراین مراسم گفت: خبرنگاران زحمات زیادی می‌کشند، اما آنگونه که باید از این زحمات قدردانی نمی‌شود.


طاهر احمدی با اشاره به اینکه صداوسیما کمک کرده تا قسمتی ازحوزه سلامت استان مرکزی حل شود افزود: اگر کمک خبرنگاران نبود ومطالبات این حوزه از زبان رسانه بیان نمی‌شد بسیاری از این مسایل حل نمی‌شد وبا این کمک‌ها بود که مردم درجریان قرارگرفتند و باکمک خیران بخشی از مشکلات آیت الله خوانساری حل شد.


وی با بیان اینکه صداوسیما درهمه حوزه‌ها فعالیت دارد خواست باتوجه ویژه به بخش بهداشت ودرمان وبیان مشکلات این حوزه از زبان این رسانه مسولان کشوری متوجه این مشکلات شده وبرای آن چاره اندیشی کنند.


قربانی جم مدیرکل صداوسیما هم دراین نشست باتشکر از زحمات دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت:خبرنگاران مانند پزشک بخش اورژانس وجراحی بهداشت و درمان هستند.


قربانی جم با بیان اینکه خبرنگار وپزشک از جهاتی به هم شبیهند افزود: هردو کارشان تخصصی و هردو به فکر سلامت مردمند وکارهردو همه مردم رادربرمی گیرد.


وی اضافه کرد: کارخبرنگارو جراح ازحساسیت بالایی برخوردار است و اشتباه هردو زحمات رازیرسوال می‌برد.

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی هم در این مراسم  با بیان اینکه مسولان در افتتاح ها و انعکاس  نقاط مثبت خبرنگاران این رسانه را همراهی میکنندازمسولان به ویژه مسولان بهداشت ودرمان  خواست تا در بیان نقاط ضعف هم خبرنگاران راهمراهی کنند .

وی افزود: بیان نقاط ضعف مانند جراحی نیاز است و کمک به همان مجموعه ای است که به آن پرداخته می  شود.


انتهای پیام / ج

نشست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با صداو سیما وباشگاه خبرنگاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.