عامل اغفال بانوان از طريق فضای مجازی در سيرجان دستگیر شد

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان کرمان گفت: مردي كه در پوشش يك زن به نام النا با عنوان دكتر سرمايهدار ايراني مقيم روسيه، اقدام به اغفال و اخاذی از بانوان مي‌نمود توسط پليس فتا دستگير و تحويل مراجع قضايی گرديد.

عامل اغفال بانوان از طريق فضاي مجازی در سيرجان دستگیر شدبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ ستاد امین یادگار نژاد گفت: مردی به هویت معلوم با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار نمود فردی با هویت النا چند ماهی است كه با همسرم از طریق شبكه‌های اجتماعی ارتباط برقرار كرده و خود را سیرجانی مقیم روسیه معرفی نموده كه قصد برقراری ارتباط دوستانه با همسر بنده را داشته و در این بین ارتباط به گونه‌ای بود كه ‌با یكدیگر اقدام به ارسال اطلاعات شخصی نموده‌اند.

وی افزود: شاکی در ادامه اظهاراتش بیان کرد بعد از مدتی النا به همسر بنده میگوید كه من عاشق فردی به نام مهدی كه در سیرجان زندگی میكند هستم و از همسر بنده میخواهد كه با مهدی قرار ملاقاتی گذاشته و ایشان را از نزدیك ببیند و وی را نسبت به اینكه دوستش دارم آگاه نماید و یا اینكه خودشان با وی در ارتباط باشند در غیر این صورت اقدام به انتشار اطلاعات شخصیش مینماید كه در این خصوص از وی شكایت داریم.

این مقام ارشد انتظامی گفت: پس از اخذ اظهارات از شاكی و همسرش پرونده در دستور كار این پلیس قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و پلیسی متهم با مشخصات اسماعیل شناسایی گردید.

وی افزود: طی نقشه‌ای از پیش تعیین شده ‌متهم در حالیكه به جهت اغفال شاكیه از طریق شبكه‌های اجتماعی اقدام به قرار ملاقات نموده بود در محل قرار دستگیر شد.

سرهنگ یادگار نژاد بیان كرد: پس از انتقال متهم به پلیس فتا با بررسی فنی تلفن همراه وی مشخص گردید كه این فرد با این شیوه افراد زیادی را اغفال كرده و غالبا خود را با عناوینی مختلف چون: دكتر، فردی سرمایه‌دار، خانمی جوان ساكن خارج از كشور ، پزشك و غیره که نیاز به وجه مالی و ... معرفی می نموده و اكثر افراد پس از برقراری ارتباط دوستانه، به دلیل اعتماد، اقدام به ارسال عكس‌های خصوصی خود به وی نموده‌اند‌، غافل از اینكه تمامی هویت‌ها متعلق به یك نفر بوده است كه نهایتا پرونده به همراه متهم به دادسرا اعزام گردید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار