در چهارمحال و بختیاری:

برگزیدگان مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن

برگزیدگان مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری؛ برگزیدگان مرحله استانی  چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به شرح زیر معرفی شدند.

اسامی این برگزیدگان به شرح زیر می‌باشد:

در رشته قرائت تحقیق برادران، رضا فتاحی میلاسی از لردگان، مهدی خدیبی از بروجن و سید داوود موسوی وردنجانی از شهرکرد، و در بخش خواهران، سحر میرزاخانی و نجمه ربیعی از شهرکرد و مریم احمدی از بروجن، حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در رشته قرائت ترتیل، رسول شاهسون مارکده و صادق حیدری از شهرکرد و امین کیانیان از بروجن در بخش برادران، و فاطمه اسدی، الهام فانی و زهرا میری خراجی از شهرکرد نیز در بخش خواهران رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین در رشته حفظ کل قرآن کریم در بخش برادران غلامحسین فاتحی و امیر رفیعی از شهرکرد و در بخش خواهران، اعظم همتیار، سمیه کاظمی و زهرا اقبالی از شهرکرد به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

صادق احمدی از شهرکرد و محمدامین سلیمی از بروجن در بخش برادران و مریم مرادی وستگانی و وحیده ابراهیم پور از بروجن در بخش خواهران، برگزیدگان رشته حفظ ۲، ۰ جزء قرآن کریم می‌باشند.

در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم هم سید محمدحسین حسینی و نیازعلی مولوی از شهرکرد رتبه‌های برتر بخش برداران و الهام عسگری از شهرکرد، فریبا چهرازی از بروجن و خورشید عباسی از شهرکرد، رتبه‌های برتر بخش خواهران را کسب کردند.

در حفظ ۵ جزء قرآن کریم نیز مجتبی جهانی از بروجن، عبدالله رضوان از شهرکرد و محمد رضایی از بروجن برگزیدگان بخش برادران و لیلا آرامی از شهرکرد، نیلوفر رئیسی و مریم رفیعی بلداجی از بروجن برگزیدگان بخش خواهران هستند.

همچنین در رشته اذان، مهدی صادقی و محمدرضا مظاهری از شهرکرد و احمدرضا آئین پور از بروجن به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

سجاد براتی از شهرکرد، محسن حیدری از بروجن و سید مصطفی حسینی از شهرکرد در بخش برادران، و فرزانه تجلی و خدیجه اصغرزاده از شهرکرد و مریم مسعودی از فارسان نیز رتبه‌های برتر دعا خوانی را از آن خود کردند.

اعظم قهرمان شهرکی از شهرکرد در رشته حفظ موضوعی، پروین پور فخریان از شهرکرد در رشته حفظ معارف احادیث و رضوان اسماعیلی وردنجانی از شهرکرد هم در رشته تفسیر، حائز رتبه برتر شدند.

مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه، با شرکت ۱۶۳ نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی شامل ۸۹ نفر از برادران و ۷۴ نفر از خواهران در رشته‌های کتبی و شفاهی در کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی شهرکرد برگزار شد. 

اختتامیه مرحله استانی، مهرماه آینده در شهرکرد و مرحله کشوری این رقابت‌ها آبان ماه  سال جاری در ارومیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ن

برگزیدگان چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار