مهران کماکان مرز انتخابی زائران اربعین خواهد بود/ امکانات به مرز مهران تزریق شود

جانشین مرزبانی استان ایلام گفت: برنامه‌های لازم توسط مرزبانی ایلام برای اربعین ۹۶ انجام‌شده و زائران بدانند که خروج غیرقانونی و بدون مدارک جرم و ممنوع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، جانشین مرزبانی استان ایلام گفت: مرز مهران در استان ایلام به‌عنوان مهم‌ترین و امن‌ترین مرز زمینی کشور در ایام اربعین شناخته می‌شود و میزان استقبال زوار بسیار بوده لذا مسئولان باید به این مرز توجه جدی کنند.

یدالله شرفی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های مناسب برای اربعین ۹۶ از سوی مرزبانی استان ایلام انجام‌شده و اجازه خروج به هیچ فرد و زائری بدون مدارک ازجمله گذرنامه و ویزا داده نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای اربعین امسال مرز مهران برنامه‌های جدی ازجمله انسداد کامل مرز، حفر کانال، فنس کشی به طول چهار کیلومتر از مرز و نصب سامانه خروج زائران در دستور کار است.

جانشین مرزبانی استان ایلام با بیان اینکه امسال به‌هیچ‌عنوان اجازه خروج غیرقانونی و بدون روادید به کسی داده نمی‌شود افزود: مرز مهران اولویت مسئولان کشوری در بحث زیرساخت‌ها باشد و زائران هم  بدون ویزا و گذرنامه اربعین به مهران  وارد نشوند.

وی با تأکید بر اینکه هرچه امکانات و زیرساخت‌ها در مرز مهران مستقر شود دستگاه‌ها و نیروهای امنیتی راحت‌تر و بهتر می‌توانند امور را کنترل و مدیریت کنند تصریح کرد: مسئولان قبول کنند مرز مهران اولویت تردد زائران است.

شرفی استقبال و پذیرایی خوب و درخورشان مردم استان از زائران امام حسین(ع) را یکی از علت‌های میل زائران به تردد از مرز مهران دانست،گفت: مرزبانی استان ایلام به‌صورت شبانه- روز تمام مرز را کنترل و رصد می‌کند و اجازه کوچک‌ترین ناامنی حتی برای یک زائر را هم نمی‌دهد.


انتهای پیام/ح

 

مرز مهران انتخاب اول تردد زمینی زوار اربعین حسینی(ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.