جدیدی در سیصد و شصت و نهمین جلسه شورای شهر مطرح کرد؛

هرگز نمی‌توانیم چشمان خود را به روی اقدامات انجام شده در تهران ببندیم

معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: بدون شک هیچ فردی نمی تواند چشمان خود را به روی همه کارهایی که در سطح شهر تهران انجام شده است، ببندد.

هرگز نمی‌توانیم چشمان خود را به روی اقدامات انجام شده در تهران ببندیمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس جدیدی معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه هیچ فردی نمی تواند فعالیت های صورت گرفته در شهر تهران را انکار کند، اظهار داشت: هیچ گاه نمی توانیم چشمان خود را به روی خدمات و زحمات انجام شده ببندیم.

وی با بیان اینکه بارها از سوی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری امور شوراهای شهرداری تهران اعلام شده که چرا سوال های من در روزهای پایانی عمر شورای شهر تهران افزایش یافته است، افزود: پاسخ این سوال این است که اگر شهردار تهران به شورای شهر می‌آمد و به سوال ها پاسخ می داد، شائبه های مطرح شده به هیچ وجه مطرح نمی شد.

معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بنده ۶ ماه بعد از آغاز شورای چهارم هم به شهردار تذکر دادم و همه اسناد و مدارک هم در این خصوص موجود است، به همین منظور اعلام می‌کنم که بنده در روزهای پایانی شورا کار خود را آغاز نکرده ام.

جدیدی با اشاره به ارائه گزارش عملکرد از سوی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، تصریح کرد: اگر اعضای شورای شهر در جلسه‌ای فوق العاده گزارش عملکرد می دادند، امروز این حواشی ها مطرح نمی شد.

وی با بیان اینکه ما ۳۱ نفر اعضای شورای شهر هستیم نه شورای شهرداری تهران، گفت: شهرداری تهران هم در روزهای پایانی دوره چهارم مدیریت شهری فعالیت‌های خود را در حوزه پروژه‌های عمرانی سرعت داده است، به همین منظور ما هم می توانیم فعالیت خود را سرعت ببخشیم.

معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به واگذاری هایی که در شهرداری تهران اتفاق افتاده است، افزود: بنده خوب و بد این موضوع را قضاوت نمی کنم و قضاوت این موضوع را به عهده قوه قضاییه می سپارم.

جدیدی یادآور شد: از اینکه در این مدت با حرف هایم اوقات عده ای را مکدر کرده ام، از آن‌ها عذرخواهی می کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار