مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران :

پرداخت حق موقوفات کشاورزی با آغاز فصل برداشت برنج

مستاجران موقوفات کشاورزی مازندران در زمان پایان برداشت برنج نسبت به پرداخت حق و حقوق موقوفات اقدام کنند.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه برخی از موقوفات کشاورزی مازندران قابلیت‌های مناسبی برای افزایش بهره‌وری دارند، گفت: شناسایی موقوفات مستعد کشاورزی مازندران بر عهده معاونت بهره‌وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف است و در این راستا باید سند جامع تدوین شود.


وی بر لزوم شناسایی موقوفات کشاورزی استان تاکید کرد و افزود: روسای ادارات اوقاف باید نسبت به شناسایی موقوفات کشاورزی و احقاق حق و حقوق موقوفات اقدام کنند.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه ۲۲ هزار و ۱۳۴ رقبه متصرفی موقوفه با کاربری کشاورزی در مازندران وجود دارد، گفت: تعداد موقوفات کشاورزی غیر متصرفی مازندران ۶ هزار و ۶۱ رقبه است.


حجت‌الاسلام حیدری تعداد موقوفات اشتراک‌التولیه کشاورزی استان را ۸۲ موقوفه اعلام کرد و افزود: مجموع رقبات موقوفات کشاورزی مازندران ۲۸ هزار و ۲۷۷ رقبه است.


وی گفت: ۱۱ هزار و ۷۵۴ رقبه موقوفات کشاورزی مازندران دارای سند اجاره هستند و مابقی یا سند اجاره با اوقاف ندارند و یا قراردادشان منقضی شده است.


حیدری با اشاره به اینکه در فصل برداشت برنج قرار داریم و رقم رقبات موقوفات کشاورزی در استان بالا است، گفت: مستاجران موقوفات کشاورزی مازندران در زمان پایان برداشت برنج نسبت به پرداخت حق و حقوق موقوفات اقدام کنند.


۲۸ هزار و ۲۷۷ رقبه موقوفات کشاورزی در استان وجود دارد.

 

انتهای پیام/آ


پرداخت حق موقوفه مستاجران موقوفات کشاورزی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.