مسئول اقتصادی باشگاه استقلال:

شکایت به ای اف سی برای بازیکنان پول نمی شود

توفیقی درباره شکایت بازیکنان استقلال به ای اف سی برای دریافت حق و حقوقشان گفت: این کارها برای بازیکنان پول نمی شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پندار توفیقی مسئول اقتصادی باشگاه استقلال در گفت و گو با رادیو تهران درباره جلسه هیئت مدیره باشگاه گفت: جلسه هیئت مدیره روز شنبه با موضوع رسیدگی به مسائل مالی برگزار می شود. همه اعضا دعوت هستند.

او درباره حضور نداشتن قریب در چند جلسه اخیر هیئت مدیره تصریح کرد: من از این موضوع بی اطلاع هستم. افتخاری سخنگوی هیئت مدیره است و باید پاسخ گو باشد.

توفیقی ادامه داد: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دولتی هستند. سال هاست بودجه ای به این دو باشگاه تعلق نگرفته است، ضمن این که استقلال و پرسپولیس درآمد کافی هم ندارند. در طول این سال ها بدهی های سنگینی نیز ایجاد شده است که عمده آن بدهی های مالیاتی است. حل مشکلات مالی باشگاه ها عزم ملی می خواهد و این دولتمردان هستند که باید در این راه پیش قدم شوند. در صورت وجود نقدینگی می توان با طلبکاران کنار آمد. ضمن این که مسائل مالیاتی نیز به دلیل وجود قوانین قابل حل است. درآمدهای حاصل از کانون هواداران، البسه، تبلیغات و ارزش افزوده حتی کفاف درآمدهای روزانه باشگاه را نمی دهد.

مسئول اقتصادی باشگاه استقلال اظهار داشت: بردن شکایت برخی بازیکنان به ای اف سی که این روزها رواج پیدا کرده است کار درستی نیست. ای اف سی قدرت اجرایی برای پرداخت حق و حقوق بازیکنان را ندارد و به محرومیت تیم ها در جام باشگاه های آسیا و یا باطل کردن مجور حرفه ای گری باشگاه ها بسنده می کند. این کارها برای بازیکنان پول نمی شود و فقط فرصتی برای تیم های عربی مهیا می کند.

 انتهای پیام/

صحبت های پندار توفیقی درباره آخرین وضعیت استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۵۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
پس چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
پول نداری باشگاه رو منحل کن یعنی چی
آخرین اخبار