توفیقی:

پول پنهانی و زیر میزی به بازیکنی ندادیم/افتخاری برای پرداخت مطالبات مگویان 2 هفته زمان خواست

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت:پول پنهانی و زیر میزی به بازیکنی نداده ایم و فقط برخی برای تهیه مسکن مبالغ ناچیزی دریافت کرده اند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  پندار توفیقی درباره شکایت مگویان از استقلال اظهار داشت:طی آخرین نشستی که با ادموند اختر مدیربرنامه‌های مگویان برگزار کردیم در نهایت رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه از وی 2 هفته زمان در خواست کرد تا بدین ترتیب مطالبات این بازیکن را پرداخت کنیم.

او ادامه داد:از طرفی درباره مگویان ما طبق قوانین فدراسیون فوتبال عمل کردیم و یک ماه پیش از پایان نقل و انتقالات نامه قرار گرفتن نام این بازیکن در لیست مازاد را به او دادیم.همچنین برای قرار گرفتن مگویان در لیست مازاد با براتی رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال صحبت های لازم را انجام و درباره این مساله استعلام گرفتیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال بیان کرد:طبق مقررات باید حق و حقوق مگویان را پرداخت کنیم و در همین زمینه در جلسه افتخاری با اختر مدیر برنامه های مگویان از آنها درخواست شد تا 2 هفته زمان بدهند و هم اکنون از این زمان یک هفته باقیمانده و ضمن اینکه تنها مگویان از استقلال طلب ندارد و بازیکنان زیادی هستند که مطالباتی از استقلال دارند.

توفیقی درباره اینکه گفته می شود نفراتی همچون مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، حسن بیت‌سعید و پژمان منتظری مبالغی را گرفته‌اند که حتی منتظری نزدیک به 400 میلیون تومان به صورت پنهانی از باشگاه دریافتی داشته است، گفت: در مورد مهدی قائدی، حسن بیت‌سعید و داریوش شجاعیان باید بگویم باشگاه مبالغی را به این بازیکنان به عنوان پیش پرداخت تهیه مسکن پرداخت کرد که رقم ناچیزی بود و البته این مبلغ هم از پولی که افتخاری بابت بردهای آسیایی استقلال در فصل گذشته تأمین کرده بود، پرداخت شد و ما تنها به سرور جپاروف و مک‌درموت به عنوان نفرات خارجی باشگاه مبلغی را پرداخت کردیم تا آنها قراردادشان را امضاء می‌کردند. اما تا جایی که من مطلع هستم ریالی به پژمان منتظری پرداخت نکردیم و حتی یک پوست پیاز هم به این بازیکن ندادیم چه برسد به 400 میلیون تومان.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پایان خاطر نشان کرد:پول پنهانی و زیر میزی به کسی نداده‌ایم و تنها برخی بازیکنان برای تهیه مسکن مبالغ ناچیزی را دریافت کردند.

توفیقی ادامه داد: باشگاه استقلال همانند پرسپولیس جزو باشگاه هایی قرار دارند که AFC شرط کرده که این باشگاه‌ها باید تا 9 شهریور اسناد تسویه بدهی‌های خود را ارائه کنند یا راه دیگر برای رفع این بدهی ها توافق با طلبکاران و یا تقسیط کردن مطالبات آنها است که از طریق مکاتبات باید AFC در جریان آن قرار بگیرد.

او افزود:در مورد بدهی‌های دولتی نیز باید بگویم که باید توافقات با اداره مالیات صورت بگیرد و به صورت مکتوب به زبان انگلیسی به فدراسیون فوتبال ارسال و آنها برای AFC بفرستند که باشگاه‌ها به دولت نیز بدهی ندارند. تمام راهکارهایی که گفتم باید به صورت مکتوب و قانونی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود و مجموع این کارها باعث می‌شود تا دو باشگاه از خطر حذف نجات پیدا کنند که البته من در این گفت‌وگو اشاره‌ای به باشگاه‌های تراکتورسازی و نفت تهران نداشته‌ام.

معاون ورزشی استقلال درباره طلب کاران استقلال گفت:: برای پرداخت مطالبات افرادی که از باشگاه‌ها طلبکار هستند باید نقدینگی وجود داشته باشد تا بدین ترتیب با احضار آنها از طریق پرداخت نقدینگی تسویه حساب کرد. در هر صورت 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس برای جلوگیری از خطر حذف نیازمند ورود جدی دولتمردان هستند و این یک هشدار است که همگی باید آن را جدی بگیریم و خودتان بهتر می‌دانید اگر دو باشگاه یا نمایندگان دیگر ما از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شوند چه بحرانی فوتبال کشور را در بر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

واکنش معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره شکایت مگویان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار