فرمانده ناجا:

اعتماد مردم به نیروی انتظامی بالاترین سرمایه است

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: همدلی همزبانی و همفکری بین نیروی انتظامی ، ملت و مسئولان باید روزبه‌روز ارتقاء یابد .

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت :برقراری نظم و امنیت موضوع جمعی و کار همگانی و نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی کشور است.

سردار اشتری افزود: مشهد و خراسان رضوی سرشار از نیروهای با تجربه،متدین و کار آزموده و حداقل بیش از ۳۰ نفر از فرماندهانی که در سطح عالی نیروی انتظامی مشغول فعالیت اند از این استان هستند.

وی گفت: همدلی، همزبانی و همفکری بین نیروی انتظامی ، ملت و مسئولان باید روزبه‌روز ارتقاء یابد .

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه اشراف کامل به سرویس‌های اطلاعاتی داریم، گفت: با حمایت و همکاری قوه قضائیه، نیروهای مسلح، سپاه، بسیج و ارتش عملکرد بسیار خوبی در شناسایی سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان داشته‌ایم و اجازه گستاخی به آن‌ها نداده‌ایم. اولویت‌های نیروی انتظامی در خراسان رضوی در حوزه‌های مبارزه با موادمخدر، حاشیه شهر، اتباع، مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و فضای مجازی بوده است.

سردار اشتری تاکید کرد: ولایت‌مداری، خدمت صادقانه، توانمندی بالا و غیره مبنای انتخاب‌ها و انتصاب‌های صادره از سوی فرمانده نیروی انتظامی بوده این احکام 3 ساله بوده که در برخی موارد تمدید هم می‌شود.

گفتنی است؛ مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی خراسان رضوی با حضور اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور، استاندار خراسان رضوی، مدیرکل دادگستری خراسان رضوی، فرمانده انتظامی مشهد آغاز شد، علاوه بر این، از امروز همزمان با بازنشسته شدن بهمن امیری مقدم، سمت فرمانده انتظامی خراسان رضوی بر عهده قادر کریمی قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
خسته نباشید خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
موافقمم