رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان:

بهره مندی 90 واحد تولیدی استان سمنان از تسهیلات رونق تولید

با اجرای طرح رونق تولید در سال 96 تاکنون 90 واحد تولیدی استان سمنان جهت بهره مندی از تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت : تاکنون 90 واحد تولیدی استان سمنان جهت دریافت تسهیلات به مبلغ بیش از هزارو 180 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده اند.


وی اضافه کرد: از این تعداد واحدهای معرفی شده به بانک ها ، 77 واحد مربوط به بخش صنعت و 13 واحد نیز مربوط به بخش کشاورزی است.


رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: 77 واحد صنعتی معرفی شده با بانک ها به مبلغ بیش از هزارو 40 میلیارد ریال و واحدهای کشاورزی به مبلغ 141 میلیارد ریال تسهیلات دریافت خواهند کرد و حدود 600 فرصت شغلی جدید در استان ایجاد خواهد شد.


بهروز اسودی اظهار کرد: در نشست کرگروه رفع موانع تولید استان سمنان با تصمیم اعضای کارگروه با پرداخت تسهیلات رونق تولید به ارزش 527 میلیارد ریال به 24 واحد صنعتی و 18 واحد کشاورزی متقاضی تسهیلات رونق تولید موافقت گردید.


رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان یادآور شد: از آغاز اجرای طرح رونق تولید در سال جاری تاکنون ، 492 واحد تولیدی استان سمنان جهت دریافت تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که پرونده 384 واحد تولیدی در مرحله بررسی کارگروه قرار دارد.


اسودی در ادامه گفت: در هفتاد و سه جلسه قبلی کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان مشکلات 444 واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع تولید هزارو 79 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که 54 درصد مصوبات این کارگروه اجرایی و 46 درصد نیز در دست اقدام است.


رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در این نشست گزارشی از عملکرد بانک های عامل استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید و کمیته پایش تسهیلات رونق تولید ارائه گردید.


بهروز اسودی افزود: تا کنون از 256 واحد تولیدی در بخش صنعت استان که در سال گذشته تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند نظارت های لازم صورت گرفته است و با پرداخت  3 هزارو 352 میلیارد ریال تسهیلات به این واحدها ، هزارو 694 فرصت شغلی جدید ایجاد شده است که 79 درصد از میزان اشتغال تعهد شده و 80 درصد از پرداخت تسهیلات در این واحدها محقق گردیده است.


انتهای پیام / ه


اعطای تسهیلات به واحد های تولیدی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.