فرمانده انتظامی شاهرود;

کشف ردپای هیولای سرقت از اینترنت کشور در شاهرود

تجهیزات باند سرقت از اینترنت کشور توسط پلیس فتا شاهرود شناسایی و کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه ردپای هیولای سرقت از اینترنت کشور در شاهرود کشف شد گفت  : چندی قبل در مشهد مقدس افرادی توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شدند که در بررسی‌های انجام شده مشخص شد با استفاده از تجهیزات الکترونیکی ودستگاه های پیشرفته وبا استفاده از اینترنت داخلی و سیمکارتهای پرسرعت اقدام به راه اندازی خط انتقال تماس تلفنی از خارج به داخل کشور می کردند.


وی افزود: این اقدام را به نحوی که هزینه این تماس توسط تماس گیرنده باتعرفه تماس تلفنی داخلی محسوب می شد و این انتقال تماس توسط کلاهبرداران به افرادمتقاضی خارج کشوراز طریق اینترنت فروخته شده و درنهایت هیچ هزینه ای نیز به مخابرات ایران پرداخت نمی شد.


فرمانده انتظامی شاهرود گفت: پس از دستگیری اعضای این باند درمشهد وشناسایی نقاط استقرار آنها در نهایت رد پای سارقان وکلاهبرداران در شاهرود شناسایی و با اقدامات فنی کارشناسان پلیس فتا شاهرود در نهایت محل استقرار سیستم مستقر در این شهرستان شناسایی و دربازرسی انجام شده یک نفردستگیر شد.


اشرفی بااشاره به اغفال صاحب منزلی که سامانه مورد در منزل وی مستقر بود گفت: وی در اظهارات خود بیان داشته در سایت «ش» با رویت آگهی دعوت به همکاری باگروهی آشناشده که خود را به نوعی پیمانکار مخابرات در راه اندازی سیستم انتقال صوت ارزان برای دانش آموزان ودانشجویان معرفی نموده واعلام داشته اند به زودی دفتری برای استفاده از این سیستم در شاهرود افتتاح وتا آن زمان بصورت موقت در ازای نصب سیستم درمنزل ایشان مبلغی را نیز به صورت اجاره ماهیانه محل به نامبرده پرداخت خواهند کرد.


وی درادامه با اشاره به کشف چند دستگاه مودم، سیستم کامپیوتری و تجهیزات الکترونیکی دیگردرمحل اعلامی گفت: درنهایت با اعزام گروه کارشناسان ویژه شرکت مخابرات به شاهرود وطرح شکایت آنان پرونده سرقت میلیاردی از پهنای باند شرکت مخابرات در این شهرستان نیز تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.


فرمانده انتظامی شاهرود درخاتمه از شهروندان خواست به هیج عنوان به کسانی که با عناوین مختلف یا ارائه مدارکی که صحت آنها تآیید نشده، درخواست همکاری یا مشارکت باشمارادارند اعتماد نکرده و حتما با مراجعه به مبادی ذیربطی که ادعای همکاری با آنان مطرح است از صحت موضوع مطلع شوند.


انتهای پیام / ه


کشف تجهیزات باند سرقت از اینترنت کشور توسط پلیس فتا شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۵۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
فقط چون سود مخابرات از گران فروشی کم شده انواع تهمت ها به این افراد زده شده و یک قانونی هم گذاشته شده که تحت آن ، این افراد مجرم هستند.
آخرین اخبار