مزاحمت اینترنتی دانش آموز برای خانم معلم

مزاحم اینترنتی که با استفاده نادرست از شبکه‌های اجتماعی برای بانوان، مزاحمت ایجاد می‌کرد دستگیرشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سرهنگ حسین صادقی کاشان رئیس پلیس فتا استان سمنان از دستگیری مزاحم اینترنتی که با استفاده نادرست از شبکه‌های اجتماعی برای بانوان، مزاحمت ایجاد می‌کرد خبر داد و گفت: در پی وصول یک پرونده با موضوع مزاحم اینترنتی از دادسرا، رسیدگی پرونده در دستور کار کارآگاهی پلیس فتا در شهرستان شاهرود قرار گرفت.

وی افزود‌:بر اساس بررسی فنی مستنداتی که زن جوان به کارشناسان پلیس فتا ارائه داد شخصی ناشناس با بهره گیری از شبکه‌های اجتماعی پیام رسان تلفن همراه اقدام به ارسال پیام‌های توهین آمیز کرده بود.

سرهنگ صادقی کاشان اظهارداشت: با بررسی شواهد موجود و اقدامات تخصصی در نهایت متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد. متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی در پرونده بود که در ادامه با مشاهده ادله و مستندات جمع آوری شده لب به اعتراف گشود و مشخص شد شاکی معلم دوران ابتدایی متهم بوده است و انگیزه خود را ارتباط با شاکی بیان داشت.

رئیس پلیس فتا سمنان به کاربران فضای مجازی به خصوص کاربران شبکه‌های اجتماعی توصیه کرد به هیچ عنوان به افراد ناشناس در این فضا اعتماد نکرده و اطلاعات مهم و شخصی خود را منتشر نکنید و از واگذاری سیم کارت‌های خود به دیگران جدا بپرهیزید و در صورت مفقودی یا سرقت حتما در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به سوزاندن سیم کارت کنید.

انتهای پیام /م

دستگیری مزاحم اینترنتی خانم معلم سمنانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۸ تير ۱۳۹۶
لعنت به اینجور مردا وپسرانی که اینطوری ان الهی خدا انها را از روی زمین برداره! پلیسا هم اگه مجازات رو بیشتر کنن دیگه اونا از این غلطا نمی کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۸ تير ۱۳۹۶
همیشه همینطوره . وقتی به معلم توهین میشه هیچ کس به روی خودش نمیاره.
United States of America
بلالی
۱۱:۲۲ ۱۸ تير ۱۳۹۶
امیدوارم با این قضیه بطور جدی برخورد شود تا کسی جرات نکند به معلمش توهین کند.
جالب است اگر معلمی شاگردی را از روی دلسوزی تنبیه کند ابروی ان بنره خدا را می برند.و حالا که قضیه برعکس شده سکوت کرده اند
آخرین اخبار