برگزاری دومین سالگرد شهدای "زرنه" شهرستان کامیاران

 دومین سالگرد شهدای "زرنه" کامیاران باهدف قدردانی از خانواده‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با حضور سردار رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ماموستا توفیق قربانی امام جمعه کامیاران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان در جامعه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده به عنوان یک فرهنگ در نظام جمهوری اسلامی، وظیفه ذاتی همه ما است.

وی با بیان اینکه شهدا حق بسیار زیادی بر گردن ما دارند و باید در عمل قدردان فداکاری‌های آنان باشیم و در مسیر آن‌ها حرکت کنیم، افزود: تکریم و گرامیداشت شهدا با کمترین کارهایی همچون نصب المان و برگزاری یادواره یادآور آن بوده که عزت، استقلال و امنیت امروز کشور در سایه فداکاری‌های شهدا است.

ماموستا قربانی امنیت و آرامش کنونی جامعه را مرهون رشادت‌ها و شجاعت شهیدان دانست و افزود: باید در راستای تکریم مقام شهدا و ادامه دادن راه و منش شهدا قدم بر داریم و دَین خود را نسبت به مقام شامخ شهیدان و خانواده شهدا ادا کنیم.

وی شهدا را متعلق به همه آحاد مردم دانست و گفت: گلزار شهدا زیارتگاه همه مردم و قبور شهدا نماد ایثار، استقلال، صلابت و گذشت است.

گفتنی است؛ پنج نفر از دلاورمردان کامیارانی مردادماه سال 94  در کوه‌های "زرنه" این شهرستان توسط گروهک‌های ضدانقلاب به شهادت رسیدند.

 انتهای پیام/م

برگزاری یادواره شهدای  "زرنه"کامیاران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.