پایان کار بدمینتون بازان ایران در بخش تیمی / دست جباری از مدال کوتاه ماند

رقابت های تور جهانی بدمینتون بلغارستان با حذف تیم های ایرانی در این مسابقات پیگیری شد.

پایان کار بدمینتون بازان ایران در بخش تیمی / امیر جباری یک قدم تا کسب مدالبه گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های تور جهانی بدمینتون بلغارستان شب گذشته برای نمایندگان کشورمان همراه با موفقیت و شکست بود. امیر جباری ، مهدی انصاری ، ثمین عابد خجسته و هدیه شمس چهار نماینده کشورمان در این مسابقات هستند که شب گذشته در بخش انفرادی و تیمی به میدان رفتند.

تیم دو نفره پسران با امیر جباری و مهدی انصاری در رقابت های تیمی این رقابت ها در همان ابتدا مغلوب قهرمان اروپا یعنی فرانسه شدند تا از رسیده به جمع شانزده تیم برتر این رقابت ها جا بمانند . در ادامه تیم دو نفره بانوان کشورمان با ترکیب ثمین عابد خجسته و هدیه شمس هم در نخستین دیدار خود مغلوب حریف انگلستانی خود شدند تا کارشان خیلی زود در این مسابقات به پایان برسد.

همچنین ثمین عابد خجسته که پیش از این توانسته بود به مرحله یک هشتم نهایی بخش انفرادی این مسابقات برسد در مقابل نماینده فرانسه شکست خورد تا کار بانوان کشورمان در مسابقات انفرادی و تیمی به پایان برسد.

امیر جباری اما توانست نماینده بلژیک را از پیش رو بردارد و به جمع 8 ورزشکار برتر برسد. او درمرحله یک چهارم نهایی موفق نبود و با شکست مقابل نماینده تایلند دستش از مدال کوتاه ماند.

مسابقات تور جهانی بدمینتون بلغارستان در بخش جوانان از 20 مرداد آغاز شده و تا فردا در شهر پازارژیک ادامه دارد . ملی پوشان جوان کشورمان پس از پایان این رقابت ها راهی صوفیه پایتخت بلغارستان می شوند تا در رقابت های بخش بزرگسالان هم شرکت کنند.

انتهای پیام/

آخرین نتایج تیم ملی جوانان بدمینتون در مسابقات جهانی بلغارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار