مسابقات بدمینتون بلغارستان ؛

پیروزی نمایندگان بدمینتون ایران در نخستین گام / فاصله کم جباری و عابد خجسته با سکوی تور جهانی

بدمینتون بازان جوان کشورمان در صورت پیروزی در 2 بازی آینده خود در تور جهانی بلغارستان مدال خود را قطعی می کنند.

پیروزی نمایندگان بدمینتون ایران در نخستین گام / فاصله کم جباری و عابد خجسته با سکوی تور جهانیبه گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات تور جهانی بدمینتون بلغارستان از روز گذشته به میزبانی شهر پازارژیک در رده سنی جوانانان آغاز شد و نمایندگان کشورمان کار خود را در این مسابقات آغاز کردند.

امیر جباری، مهدی انصاری، هدیه شمس و ثمین عابد خجسته بدمینتون بازان جوان کشورمان هستند که زیر نظر مرتضی ولی دروی و فریبا جلالیان به این مسابقات اعزام شده اند. 

ثمین عابد خجسته در نخستین گام خود به مصاف حریفی از روسیه قرار گرفت و با نتیجه 2 بر 1 به برتری رسید. در ادامه حریف سوئدی وی هم نتوانست نماینده کشورمان را شکست دهد تا وی به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات برسد. عابد خجسته امروز باید به مصاف نماینده فرانسه برود و اگر بتواند این حریف را از پیش رو بردارد به جمع 8 بازیکن برتر مسابقات می رسد.

هدیه شمس دیگر نماینده بانوی کشورمان نتوانست مانند هم تیمی اش موفق باشد. او با وجود آن که در بازی نخست خود به برتری رسید در ادامه مغلوب حریفی از اسلوواکی شد تا کارش در بخش یک نفره بانوان به پایان برسد.

 در بخش آقایان هم امیر جباری توانست به جمع 16 بدمینتون باز برتر برسد. وی در مراحل اولیه توانست مقابل نمایندگان ترکیه به برتری برسد و به مرحله یک هشتم نهایی برسد. او در در این مرحله باید به مصاف بدمینتون باز بلژیکی برود.

مسابقات تور جهانی جوانان بلغارستان 23 مرداد به پایان می رسد و پس از آن نمایندگان کشورمان به همراه تیم ملی بزرگسالان بدمینتون راهی صوفیه می شوند تا در رقابت های بین المللی بدمینتون بزرگسالان اعلام شود. سروش اسکندری ، آرمین زکی زاده ، ثریا آقایی و سارا دلاوری ملی پوشان رده سنی بزرگسالان هستند که روز بیست و دوم مرداد ماه جاری تهران را به مقصد بلغارستان ترک خواهند کرد.

مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان بلغارستان در روزهای بیستم الی بیست دوم مرداد ماه جاری در شهر پازارژیک برگزار می شود و رقابت های بین المللی بدمینتون بزرگسالان بلغارستان در روزهای بیست و سوم الی بیست و ششم مرداد ماه جاری در شهر صوفیه برگزارخواهد شد.

انتهای پیام / 

نتایج بدمینتون بازان جوان ایران در تور جهانی بلغارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار