پلمب 13 اغذیه فروشی در منطقه درب بهشت ودلفارد

رئیس دادگاه عمومی ساردویئه گفت:13رستوران ،اغذیه فروشی ،نانوایی در دهستان دلفارد و منطقه درب بهشت به علت عدم رعایت نکات بهداشتی پلمب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، آیت قیصری رئیس دادگاه عمومی ساردویئه با بیان اینکه 10رستوران واغذیه فروشی در دهستان دلفارد به علت عدم رعایت نکات بهداشتی وعرضه قلیان پلمب شدندافزود :یک واحد صنفی نانوایی،یک رستوران و یک ساندویچ فروشی نیز در منطقه درب بهشت جیرفت به علت عدم رعایت نکات بهداشتی طی یک ماه گذشته پلمب گردید.

قیصری در رابطه با راهکارهای افزایش احساس امنیت در حوزه تحت مدیریت خود بیان کرد: صدور آراء متقن و ایجاد رابطه کاری، نظارت دقیق به عملکرد کلانتری و ضابطین و بازدید سرزده از دفاتر محاکم از جمله عوامل موثر در این زمینه هستند.

قیصری تصریح کرد: در این مدت با اقتدار و همدلی و همراهی سایر مسئولین با قاطعیت و جدیت با پدیده زمین‌خواری برخورد کرده‌ایم و پرونده‌های اندک زمین‌خواری و تصرف اراضی دولتی را از طریق منابع طبیعی پیگیری و جلوگیری لازم را در این زمینه انجام داده‌ایم.
وی به عملکرد حوزه کاری خود اشاره کرد و گفت: در سال گذشته تعداد 308 فقره پرونده به دادگاه بخش ساردوئیه وارد شده که از این تعداد 162 فقره آن مختومه و 146 فقره پرونده در دست رسیدگی است.
وی به نوآوری‌های انجام شده در حوزه قضایی خود اشاره و عنوان کرد: راه‌اندازی سامانه ثنا و انفورماتیک در حوزه قضایی و پیگیری جهت راه‌اندازی دفتر خدمات الکترونیکی از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/ی

پلمب 13 اغذیه فروشی در منطقه درب بهشت ودلفارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار