رهبر:کیفیت فنی چالاک راضی کننده نیست/احترام زیادی برای تیم پرسپولیس قائلیم،اما برای امتیاز به تهران می رویم

مدیر تیم سیاه جامگان گفت: عملکرد یوری چالاک راضی کننده نیست و قصد داریم قرارداد او را با تیم سیاه جامگان فسخ کنیم.

آرمین رهبر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد بیان کرد: طبق هماهنگی کادرفنی و مدیریت باشگاه درصدد رفع نقاط ضعف سیاه جامگان هستیم. تا هفته پنجم لیگ برای جا به جایی بازیکنان فرصت داریم و با توجه به تعطیلی 23 روزه لیگ می توانیم تیم را به هماهنگی برسانیم.

او درباره احتمال فسخ قرارداد یوری چالاک با سیاه جامگان تصریح کرد: یوری چالاک مانند بازیکنان خارجی باکیفیتی که در فوتبال ایران نمی توانند عملکرد خوبی داشته باشند، با وجود کیفیت بالایی که در تیم های قبلی اش داشته نتوانسته در سیاه جامگان خودش را نشان بدهد و به همین دلیل درمورد او تجدید نظر می کنیم. هیچ نظری درباره فسخ قرارداد چالاک به مدیربرنامه هایش ارائه نکرده ایم و باید در ابتدا با او صحبت کنیم تا ببینیم به چه توافقی می رسیم باید برای ادامه یا قطع همکاری به جمع بندی برسیم.

رهبر ادامه داد: برای جایگزینی نفراتی که قراردادشان با سیاه جامگان فسخ می شود، مذاکراتی با چند بازیکن انجام داده ایم اما صلاح نیست تا زمانی که قرارداد آن ها فسخ نشده، نامشان رسانه ای شود. البته درصورت به توافق رسیدن با چالاک، قرارداد او فسخ می شود.

مدیر تیم سیاه جامگان درباره توافق این تیم با نیما طاهری اظهار داشت: با این بازیکن برای امضا قرارداد قرضی یک ساله به توافق رسیده ایم و طاهری از فردا در تمرینات سیاه جامگان شرکت می کند. ضمن اینکه قراداد حمید علی عسگری هم برای یک فصل با سیاه جامگان امضا شد. او بازیکن باکیفیتی است که قابلیت بازی در چند پست را دارد و به همین دلیل می تواند به تیم ما کمک زیادی کند. مردم مشهد خاطرات خوبی از حمید دارند چراکه 2 فصل پیش با گل او توانستیم ملوان را شکست دهیم و در لیگ ماندگار شویم.

رهبر درمورد برگزاری بازی پرسپولیس و سیاه جامگان در هفته چهارم لیگ برتر گفت: پرسپولیس در سه هفته ابتدایی لیگ نشان داد همچنان کیفیت خوب فصل گذشته را حفظ کرده و به همین دلیل برای این تیم احترام زیادی قائل هستیم اما تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا با کسب نتیجه مقابل پرسپولیس روند خوبمان را ادامه دهیم.

مدیر تیم سیاه جامگان درباره برنامه این تیم در تعطیلات لیگ برتر بیان کرد: قرار است از این فرصت برای برگزاری اردو استفاده کنیم اما تاکنون محل آن مشخص نشده است.

انتهای پیام/

نارضایتی کادر فنی سیاه جامگان از عملکرد مدافع بوندسلیگایی این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار