عباسی:این باخت چیزی از ارزش های بازیکنان کم نمی کند/لایق شکست نبودیم

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: باید بگویم این باخت چیزی از ارزش های بازیکنان کم نمی کند و مطمئنم در دیدارهای آینده می توانند این نتیجه را جبران کنند.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار سیاه جامگان مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت:بازی خوب و محکمی را مقابل تیم خوب فولاد انجام دادیم اما متاسفانه روی 2 اشتباه فردی بازی را واگذار کردیم.

او ادامه داد:در نیمه نخست تیم فولاد از ما خیلی بهتر بازی کرد ،اما در بین  2 نیمه با نکاتی که کادر فنی به بازیکنان منتقل کردند تیم ما متحول شد و بازیکنان توانستند حملات بی شماری را روی دروازه تیم فولاد تدارک ببینند اما از شانس بد ما هیچ یک از این موقعیت تبدیل به گل نشد تا در روزی که شایسته کسب یک امتیاز بودیم بازی را با شکست به پایان برسانیم.

مالک باشگاه سیاه جامگان در پایان گفت:عملکرد بازیکنان در این دیدار واقعا عالی بود و به نظر من اگر داور مقداری با تیم ما مهربان تر بود بی شک می توانستیم با امتیاز زمین را ترک کنیم اما باید بگویم این باخت چیزی از ارزش های بازیکنان کم نمی کند و مطمئنم در دیدارهای آینده می توانند این نتیجه را جبران کنند.

انتهای پیام/

رضایت مالک باشگاه سیاه جامگان از عملکرد بازیکنان در بازی مقابل فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار