فرمانده نیروی انتظامی لرستان:

خبرنگاران ناظر بر عملکرد مسئولان هستند/از هیچ رسانه‌ای گلایه ندارم

فرمانده نیروی انتظامی لرستان با تأکید بر اینکه خبرنگاران درواقع ناظران بر عملکرد مسئولان هستند، گفت: در مدت خدمت خود در لرستان از هیچ رسانه‌ای گلایه به دل نداشته‌ام.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار محمد قنبری، فرمانده نیروی انتظامی لرستان، ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان به مناسبت روز خبرنگار، با اشاره به اینکه همیشه باید خودمان را بدهکار شغل و مقام خود بدانیم، گفت: فرد خدمات اش را برجسته می‌داند، اما از دیدگاه ناظرین و افراد بیرونی ممکن است اشکالاتی وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در واقع ناظران بر عملکرد افراد هستند، گفت: انتقادات و پیگیری‌های خبرنگاران همواره ما را به حرکت وا داشته است.

خبرنگاران ناظر بر عملکرد مسئولان هستند/از هیچ رسانه‌ای گلایه ندارم

ازهیچ رسانه‌ای گلایه ندارم

فرمانده نیروی انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه به جرات این را می‌گویم که در مدت خدمت خود در لرستان به اندازه سر سوزنی از هیچ رسانه‌ای گلایه به دل نداشته ام، افزود: هیچ موردی نبوده که خبرنگاری از روی غرض ورزی مسئله‌ای را مطرح کرده باشد.

سردار قنبری با اشاره به اینکه اگر اشکالی وجود داشته و به ما نقد شده است به دنبال آن رفته ایم و حل کرده ایم، گفت: خوشبختانه افراد فرهیخته‌ای در منصب خبرنگاری در لرستان فعالیت می‌کنند و دلسوز هستند و مشکلات مردم را درک می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان با بیان اینکه در ابتدای حضور خود در لرستان برنامه راهبردی را برای خود ترسیم کردم که کتاب آن را نیز در آینده چاپ خواهم کرد، گفت: اگر نظارت نباشد ممکن است از مسیر ترسیم شده در رسیدن به اهداف خود منحرف شویم، یکی از ناظرین خوب در این حوزه اصحاب رسانه هستند.

خبرنگاران ناظر بر عملکرد مسئولان هستند/از هیچ رسانه‌ای گلایه ندارم

در  این مراسم از خانواده شهید محمود صارمی  به مناسب روز خبرنگار  تجلیل شد.

شهید محمود صارمی هفتم خرداد سال ۱۳۴۷در بروجرد به دنیا آمد و ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷ در مزار شریف همراه با ۱۰۰ دیپلمات ایرانی به شهادت رسید.

انتهای پیام /د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار