رحمانی:تیم خیلی خوبی داریم/درگیری صادقی و حاتمی جزیی بود

بازیکن تیم پیکان گفت: تیم خوبی داریم و امیدوارم نتایج مناسبی کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بختیار رحمانی در مورد تساوی امروز پیکان مقابل ذوب آهن اظهار داشت:در حال حاضر شرایط طوری شده که با پتانسیلی که بازیکنان تیم دارند باید روی زمین فوتبال بازی کنیم.به نظر من روی هوا بازی کردن دیگر فایده ای ندارد و خدا را شکر شرایط تیم ما رفته رفته بهتر از گذشته می شود.

او درباره عملکردش در این دیدار گفت:از خودم راضی هستم ولی می توانم بهتر از این ها باشم.

رحمانی درباره ناکامی مهاجمان پیکان در امر گلزنی گفت:مرتضی آقاخان جزء بازیکنان خوب تیم ما است و در دیدار امروز هم چند موقعیت خوب گلزنی داشت اما متاسفانه توپ هایش تبدیل به گل نشد.هنوز هفته سوم است و امیدوارم شرایط تیم بهتر از این شود به طوری که در زمین خودمان به جای کسب یک امتیاز با دست پر زمین را ترک کنیم.

بازیکن تیم پیکان در مورد وضعیت خودش در این تیم گفت:من از کادر فنی خیلی ممنونم که همه جوره در حال کمک کردن به من و سایر بازیکنان تیم هستند.در گذشته یک سری از بازیکنان در تیم حضور داشتند که قبلا از توپ های پشت دفاع خوب استفاده می کردند و به تازگی هم برخی بازیکنان تیم به استفاده از این حربه روی آورده اند.ولی در کل بازی به مراتب بهتری را از تیم ذوب آهن به نمایش گذاشتیم.در بازی مقابل پارس جنوبی هم متاسفانه خیلی زود گل دریافت کردیم و از طرفی 2 پنالتی هم به سود تیم ما اعلام نشد و اگر این اتفاقات رخ نمی داد بی شک باید بازی را می بردیم.

او در ادامه تصریح کرد: ما تیم خیلی خوبی داریم و امیدوارم در هفته های آینده بازی های خانگی مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

بختیار رحمانی در پایان درباره درگیری امیر حسین صادقی و فرزاد حاتمی بیان کرد: این دو بازیکن با هم دوست هستند. من هم در زمین با دو سه نفر دعوا می‌کنم. دیروز در هتل جر و بحثی بین این 2 بازیکن به دلیل همان درگیری سال گذشته اتفاق افتاد. چنین چیزی نیست و اینکه برخی ها می گویند چاقو کشی رخ داده صحت ندارد. یک درگیری جزیی بود و تمام شد.

انتهای پیام/

اظهارات رحمانی پس از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار