رسانه‌ها در برگزاری باشکوه کنگره شهدای آذربایجان غربی نقش اساسی دارند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری کنگره 12 هزار شهید استان در آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت:رسانه‌ها در برگزاری باشکوه کنگره شهدای آذربایجان غربی نقش اساسی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سردار عابدین خرّم در مراسم اختتامیه هشتمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان غربی، ضمن اظهار امیدواری از حضور پر شور رسانه ها گفت: کنگره ۱۲ هزار شهید استان آبان ماه امسال برگزا خواهد شد و امیدواریم رسانه های استان در انعکاس اخبار این کنگره همکاری خوبی داشته باشند.

وی افزود : رسانه ها ضمن جانفشانی در دوران حساس انقلاب، صدای انقلاب اسلامی را به تمام دنیا رسانده و در مقابل امپراتوری رسانه ای غرب و هجمه های آنان ایستادند .


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، تصریح کرد: هجمه غرب تمامی خانه های ما را در بر می گیرد، حال اینکه خبرنگاران ما به عنوان سنگربانان و دیده بانان نظام مقابل این هجمه ایستاده اند و در مقوله توسعه اجتماعی و فرهنگی نقش مستقیم داشته و نقش آنها در بازخوانی انقلاب جایگاه بی بدیل و انکارناپذیر است.


وی تاکید کرد : رسانه ها در تحقق مطالبات مردمی نقش فعال و بسزا داشته و در حوزه گسترش فرهنگ جهادی و شهادت بسیار پر رنگ وارد شده اند.


سردار خرّم اذعان داشت : در عرصه خبررسانی شهدای بسیاری داشته ایم و خبرنگاران باید خورشید مقدس شهادت در جامعه را زنده نگه دارند چرا که فقط آنها می توانند این وظیفه خطیر را بر دوش بکشند.


وی تصریح کرد : همانگونه که بارها رهبر انقلاب فرمودند؛ استان ما جزو استان های کم برخوردار و سینه سپر نظام است و می طلبد که کنگره شهدا در شان مردم این استان برگزار شود.

فرمانده سپاه شهدای خواستار مشارکت رسانه ها با پرداخت کامل به موضوع شد و گفت: رسانه ها در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت نقش آفرینی کنند و امیدواریم پیام رسانان واقعی شهدا در استان باشیم.


وی در پایان بیان داشت: جوانان عزیز استانمان همچنان برای ایجاد امنیت و وحدت در جامعه اسلامیمان جان خود را فدا می کنند و باید قدر آنها را بدانیم که اهمیت بخشیدن به شهدا در جامعه حرکتی در این زمینه است و خبرنگاران نیز به عنوان سازمان رزم فکری جامعه نقش خود را در این زمینه به نحو احسن ایفا کنند.

انتهای پیام/م

کنگره 12 هزار شهید در آبان ماه سال جاری برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.