باحضور مدیرکل اداره امور مالیاتی استان یزد؛

رییس اداره امور مالیاتی شهرستان خاتم تکریم و معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه رییس اداره امور مالیاتی شهرستان خاتم باحضور مدیرکل اداره امور مالیاتی استان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ اسدی مدیر کل اداره امور مالیاتی استان یزد در نشست  تکریم و معارفه رییس اداره امور مالیاتی شهرستان خاتم گفت:یکی از مجموعه‌هایی که می تواند در کسب وکار نشاط ایجاد کند ورونق رشد اقتصادی داشته باشد امور مالیاتی است.

اسدی افزود:عوارضی که به شهرستان خاتم پرداخت شده در چهار ماه سال جاری افزایشی که از این بابت در سهم شهرستان خاتم ایجاد شده مورد توجه قرار گرفته است و عوارضی که از ارزش افزوده به شهرستان خاتم تعلق گرفته بایستی در بحث هزینه‌های عمرانی و طرح‌های عمرانی شهرستان به کار گرفته شود.


وی با اشاره به وضعیت مالیات پرداختی شهرستان خاتم افزود: براساس سهمیه‌ای که به شهرستان خاتم تعلق گرفته خوشبختانه باتوجه به اینکه فرهنگ مالیاتی در سطح شهرستان سطح نسبتا خوبی دارد ومی توانیم بگیوییم که معوقات مالیاتی در سطح شهرستان خاتم کمتر از دیگرشهرستان‌های استان بوده واداره امور مالیاتی موفق شده سهمیه شد که پیش بینی شده محقق کند.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات عباس دهقان ریییس قبلی اداره امورمالیاتی شهرستان وثامن پاینده فر به عنوان رییس جدید اداره امور مالیاتی شهرستان خاتم معرفی شد.

انتهای پیام/ص

تودیع و معارفه رئیس امور مالیاتی شهرستان خاتم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.