فرمانده انتظامی شهرستان بستان آباد؛

دستگیری 3 نفرسارق در پوشش تکدی‌گری

فرمانده انتظامی شهرستان بستان آباد ،از دستگیری سه نفرسارق که در پوشش تکدی‌گری اقدام به سرقت شهروندان و مسافران می‌کردند، خبر داد.

دستگیری 3 نفرسارق در پوشش تکدی‌گریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ سیاوش علیفام  فرمانده انتظامی شهرستان بستان آباد ،در تشریح این خبر گفت: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان و مسافران مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه و وجه نقد موضوع به صورت ویژه در دستور کارپلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی، با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات لازم سارقان را شناسایی کردند و ضمن تحت نظر گرفتن متهمان طی یک عملیات پلیسی ، به صورت شبانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: یکی از سارقان دستگیر شده زن بوده و با همدستی دو نفرمرد اقدام به سرقت می‌کردند که در بازرسی از این سارقان تعداد چهار دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد و طلاجات کشف و متهمان به همراه پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی بستان آباد در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در سریع‌ترین زمان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند .

انتهای پیام/خ

دستگیری سه نفرسارق که در پوشش تکدی‌گری دربستان آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.