رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ;

بیش از 70 پروژه بهداشتی و درمانی در استان سمنان در حال ساخت است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از 72 پروژه بهداشتی و درمانی در حال ساخت در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: طرح تحول سلامت یکی از طرح‌های مهم و اثرگذار دولت یازدهم بود که تحول خوبی را در حوزه بهداشت و درمان استان سمنان ایجاد کرد.

 

وی با تأکید بر اینکه اجرای طرح تحول سلامت در اولویت اهداف دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قرار دارد بیان کرد: سلامت رکن اصلی زندگی و معیشت مردم است و دولت باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان برخی اقدامات شاخص این دانشگاه در طرح تحول سلامت اذعان کرد: با اجرای این طرح سطح سلامت مردم تا بخش عمده‌ای در سراسر استان ارتقا یافت و میزان هزینه‌های درمانی مردم را به حداقل رساند.

 

وی با تأکید بر دستاوردهای مطلوب دولت در اجرای طرح تحول سلامت تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بهداشتی و درمانی یکی از سرمایه‌گذاری‌های پرسود برای دولت به شمار می‌رود.

 

شادنوش از 72 پروژه بهداشتی و درمانی در حال ساخت در استان سمنان خبر داد و گفت: تاکنون بالغ‌بر 14 خانه و مرکز بهداشتی و درمانی در سراسر استان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

 

وی تأکید کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های باقی‌مانده با تأمین اعتبار و تکمیل تجهیزات از سوی دولت و حمایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان تصریح کرد: با تکمیل پروژه‌های بهداشتی و درمانی، نیازهای حوزه سلامت و بهداشت مردم استان سمنان تا 40 سال آینده برطرف می‌شود.


انتهای پیام / ه

 

اجرای طرح تحول سلامت در اولویت اهداف دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.