در هفته هفتم لیگ برتر؛

مصاف تیم فوتسال ارژن شیراز و نماینده تهران

ارژن شیراز برای پاره کردن نوار ناکامی‌های خود بدنبال پیروزی بر تأسیسات دریایی تهران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم لبنیات ارژن شیراز از ساعت ١٨ روز جمعه ٢٠ مردادماه در سالن ابوالفتحی میزبان تأسیسات دریایی تهران است.

ارژن شیراز تا پایان هفته ششم رقابت‌ها با کسب تنها ٤ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی جای گرفته و تأسیسات دریایی با ١٢ امتیاز مکان چهارم را به خود اختصاص داده است.

حمید کمالی سرمربی ارژن در خصوص این بازی گفت: ما می‌دانیم روز جمعه بازی خیلی سختی پیش رو داریم، اما تمام سعی و تلاش خود برای کسب ٣ امتیاز بازی انجام داده ایم و بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده کرده ایم.

وی افزود: تیم ارژن برای تیم‌های حاضر در لیگ برتر به مانند کبریت بی خطر شده، اما ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا یک بازی تماشاگر پسند را مقابل تماشاگران شیرازی به معرض نمایش بگذاریم.

کمالی در خصوص جدال با اندیشه‌های وحید شمسایی هم گفت: حضور وحید شمسایی در شیراز با توجه به علاقه مردم و هواداران شیرازی به وی، باعث جذاب‌تر شدن این دیدار می‌شود.

شاگردان حمید کمالی در تیم ارژن در هفته ششم با نتیجه پرگل ٧ بر ٢ مغلوب فرش آرا مشهد شد و تأسیسات دریایی ٣ بر ٢ شهروند ساری را از پیش رو برداشت.

وحید عرض پیما، علی پورافشار، علیرضا قربانی و محمد علی سیاحی قضاوت دیدار تیم‌های لبنیات ارژن شیراز و تأسیسات دریایی تهران را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ن

مصاف تیم فوتبال ارژن و تأسیسات دریایی تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار