منصوریان: به بازیکنان نمی‌توان دروغ گفت

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما ۸۰ میلیارد بدهی مالیاتی داریم و نمی‌توانیم در این باره به بازیکنان دروغ بگوییم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتورسازی تبریز گفت: تراکتورسازی از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می‌برد و همیشه حریف سرسختی برای ما بوده است.

منصوریان در ادامه گفت: به تیم فوتبال تراکتورسازی و کادر فنی آن مخصوصا گل محمدی خوش آمد می گویم. می‌دانیم بازی بسیار سختی پیش رو داریم کادرفنی تراکتورسازی یکی از معدود کادرفنی های زحمت کش است که تمامی کلاس های مربیگری را پشت سر گذاشته است و باید به این تیم و مربیان اش احترام گذاشت.

سعی می کنیم فردا بازی زیبای ارائه دهیم و فکر می کنم تراکتور سازی تبریز هم بازی خوبی را به نمایش بگذارند و تلاش می‌کنیم هر سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اعتراضات هواداران گفت: من اعتراضی از سوی تماشاگران و هواداران فهیم تیم فوتبال استقلال نشنیدم. ارتباط ما با هواداران همیشه مانند برادر بوده است و پارسال هم تا بدترین شرایط پیشرفتیم اما هواداران ماندن و رتبه دوم جدول را کسب کردیم که البته گفتنی است در شان هواداران ما نبود.

منصوریان افزود: روش بازی خود را عوض کرده ایم در فوتبال روز دنیا باید با حوصله بازی را پیش ببریم سال گذشته بازی های با فشار بالا را انجام دادیم اما امسال با جذب بازیکنان با تجربه و جوان ریتم خوبی وارد تیم شد. توانستیم شکل فوتبال را تغییر دهیم و در آینده نزدیک نتیجه را هم به آن اضافه کنیم از فردا سعی می‌کنیم برخلاف دو بازی گذشته نتیجه را به دست آوردیم‌. هواداران ما و پرسپولیس عادت کردند به مسیر قهرمانی اما باید بدانیم که ستاره ها تضمینی برای قهرمانی نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: تمام کارهای تاکتیکی را انجام داده ایم و در جذب بازیکنان دقت کردیم باید توازون را در تیم برقرار کنیم.

منصوریان تصریح کرد: ستاره ها تضمینی برای قهرمانی نیستند و کنترل این بازیکنان نامی بسیار سخت است در بازی فردا با دو بازیکن نداریم اما بازیکنان جایگزین خوبی برای آنها در اختیار داریم اعتقاد دارم بازیکنی جدید باید زود وارد ترکیب شود. در بازی فردا با هماهنگی کادر فنی به خودرو حیدری استراحت دادیم و می خواهیم مشکلی که با مصدومیت او در فصل گذشته برای ما پیش آمد دیگر رخ ندهد.

وی در خصوص وضعیت امید ابراهیمی گفت: خوشحالم که امید فراتر از حد انتظار ما به ترکیب بازمی گردد و می توانند با بازگشت خود توانست این را دوچندان کند وقتی که فای وسط به توانند حمله توپ کنند عملکرد تیم بسیار بهتر می شود امیدوارم از عباس تا هفته آینده عملکرد ما بهتر شود.

منصوریان گفت: تیم فوتبال تراکتورسازی در چند سال گذشته روند پیروزی های استقلال در ورزشگاه آزادی گرفته است این تیم قابل احترام است اما نمی توانیم به بازی‌های گذشته نگاه کنیم از هواداران می‌خواهم که در بازی فردا ما را تنها نگذارند و امیدوارم بتوانیم محکم عمل کنیم و در نهایت پیروز شویم و نوار پیروزی های تراکتورسازی را در ورزشگاه آزادی پاره کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد مهدی قائدی گفت: قائدی بدنسازی فشرده با ما انجام نداده است به غیر از دو سه بازیکن دیگر ما هم هستند که همین وضعیت را دارند اعتقاد دارم آنها در چند سال آینده می توانند ستاره شود از هفته چهارم یا پنجم میتوانیم از قائدی به طور کامل استفاده کنیم مهدی قائدی برای اولین بار بود که وارد ورزشگاه آزادی می شود اما آن روندی را که من از او انتظار داشتم نشان نداد به زمان بیشتری برای فرم ایده‌آل نیاز دارند ما از او مراقبت می‌کنیم و وظیفه وی فقط استراحت و تمرین است

منصوریان در خصوص تهدید afc گفت: تلاش مدیریت استقلال و پرسپولیس نمی‌تواند به تنهایی کاری کند ما و پرسپولیس و فقط دولت و بعضی می توانند با یک محصول به ما کمک کنند سرخابی های پایتخت از سال لیگ را با ترس از شروع می‌کند مدیریت این دو باشگاه جابه‌جا می‌شود اما آنها نمی‌توانند از پس مشکلات برآیند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از رئیس امور مالیاتی کشور تشکر می‌کنم که دستور داد تا ما توانستیم برای برگزاری اردوی خود از کشور خارج شویم اما باید بدانیم که اداره مالیات قوانین خود را دارد و طلبکاران پول خود را می خواهند

منصوریان در ادامه گفت: فقط شخص وزیر می تواند برای همیشه مشکل را حل کند تیم ما فقط ۸۰ میلیارد بدهی مالیاتی دارد و مدیریت نمی‌تواند به تنهایی مشکل را حل کند تیم‌های صنعتی بودجه دارند اما سرخابی‌های پایتخت بودجه مصوبی ندارند به هر زمان که اسپانسر بخواهد می‌تواند پولی به تیم تزریق نکند بازیکنان خارجی که به afc شکایت می‌کنند و به تازگی برخی از بازیکنان داخلی هم این کار را انجام می دهند اگر در خصوص مشکلات تیم های استقلال و پرسپولیس اگر دولت ورود نکند یک آسیب بسیار جدی می بینیم به خاطر بدهی های داخلی خود نیز لبه تیغ هستیم.

منصوریان در خصوص پولهایی که به باشگاه استقلال تقویت می شود گفت: منابع مالی که می‌آید را نمی‌دانیم پول قرارداد بازیکنان را بدهیم یاد بدهیم طلبکاران. ادامه مسابقات ما با نگرانی است همیشه یک جای کار میلنگد و اگر به مدیریت باشگاه کمک نشود او به تنهایی نمی‌تواند کاری کند.

ما نمی‌توانیم به بازیکنان دروغ بگوییم تیم فوتبال استقلال بدون پیش پرداخت اولیه به بازیکنان فصل را شروع کرد و امیدوارم با عزم ملی بتوانیم از این مشکل رهایی پیدا کنیم باعث تاسف است که بگویند تیم قهرمان آسیا زمین و رختکن مناسب ندارد و همیشه در سفرهای خود به کشورهای حوزه خلیج فارس ماه حسرت می خوریم.

انتهای پیام/

قهرمان آسیا رختکن ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۸:۰۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
سی میلیون هوادار استقلال را مچل خودشون کردن
افتخاری ومنصوریان باید از استقلال برن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۸:۰۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
سی میلیون هوادار استقلال را مچل خودشون کردن
افتخاری ومنصوریان باید از استقلال برن
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۴۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
یعنی راست بگو بلدنیستی برو واستقلال بزرگه متصوریان برو خواهشا بخدا بلدنیستی
آخرین اخبار