منصوریان: داور 2 پنالتی حتمی را برای استقلال نگرفت

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: داور 2 پنالتی حتمی را برای استقلال نگرفت و از این امر نگرانم.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان گفت: 2 پنالتی 100 درصد ما را در این بازی نگرفتند و باید بگویم درمورد صحنه مورد اعتراض حریف هم، داور به درستی عمل کرد چراکه بازیکن استقلال خوزستان با بازیکن ما فاصله داشت. نگرانم که اتفاقات هفته پیش در این بازی تاثیرگذاشته باشد. به تیم داوری احترام می گذاریم اما به صحنه پنالتی اول اعتراض داریم.

او ادامه داد: پیراهن علی قربانی را از تن او درآوردند و مهاجم ما را به زمین انداختند اما داور پنالتی اعلام نکرد. اگر این اتفاق می افتاد، جریان بازی تغییر می کرد. مجبور شدیم تلاش مضاعفی داشته باشیم. درون محوطه جریمه استقلال خوزستان، 2 موقعیت خوب به دست آوردیم و بازی مالکانه ای را ارائه کردیم. در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم و داور هم پنالتیمان را نگرفت. ضمن اینکه روی 2 ضربه وریا غفوری می توانستیم به راحتی به گل برسیم. از عملکرد مالکانه بازیکنانم رضایت دارم اما این امر باید به گل تبدیل شود.

منصوریان افزود: در کل به بازیکنان خود و همچنین تیم عبدالله ویسی که به هر شکلی موفق به کسب امتیاز شد، خسته نباشید می گویم. تجربه این بازی را سال گذشته هم مقابل سیاه جامگان داشتیم.

او درمورد زمان رسیدن بازیکنان استقلال به هماهنگی اظهار داشت: استقلال هیچ وقت ترکیب ثابت نداشته چراکه اگر قرار باشد 11 بازیکن ثابت و سه بازیکن تعویضی در ترکیب ما باشند، دیگر نباید از شماره 14 تا 20 سراغ جذب بازیکن برویم. اعتقادم اینست که با ترکیب ثابت دیگر نیمی از تیمتان را در اختیار ندارید و نیمکتتان سبک و بی وزن می شود. هر هفته بهترین نفرات به میدان می روند و زمانی که از 11 بازیکن در یک بازی استفاده می کنیم، دلیل نمی شود که فصل را با همان نفرات به پایان برسانیم.

سرمربی استقلال ادامه داد: باید روند تیممان را در طول یک فصل ببینیم و سنگین ترین زمان برای استقلال هم بهمن و اسفند است. استقلال بیشتر از ترکیب ثابت به ساختار کلی نیاز دارد. به دلیل یک اشتباه داور چنین سوال هایی ایجاد می شود. اگر خطا روی علی قربانی پنالتی اعلام می شد، استقلال خوزستان دوام نمی آورد. تا پایان فصل باید 20 بازیکن آماده را دراختیار داشته باشیم. در کل یک دروازه بان، یک دفاع وسط، یک هافبک و یک مهاجم ثابت هستند و سایرین تغییر می کنند.

او درباره غیبت خسرو حیدری در دیدار امشب اظهار داشت: حیدری در تمرین 2 روز پیش استقلال از ناحیه کشاله دچار آسیب دیدگی شد و با تلاش کادرپزشکی استقلال به ما رسید اما از آنجاییکه نمی خواستیم برای مدتی طولانی خسرو را از دست بدهیم، 12 نفر را برای گرم کردن به زمین فرستادیم. زمانی هم احساس کردیم امکان دارد حیدری از لحاظ کشاله با آسیب دیدگی بیشتری مواجه شود، وریا غفوری را به زمین فرستادیم. از عملکرد این بازیکن هم راضی هستیم چراکه اگر دفاع راست ما 2 بار با دروازه بان حریف تک به تک شود، اهمیت زیادی دارد. ضمن اینکه غفوری در امور دفاعی هم خوب کار کرد.

 منصوریان درباره بازگشت مجتبی جباری به ترکیب استقلال اظهار داشت: جباری پس از 4 سال وارد بازی شد و نیازی نیست که من در مورد مجتبی حرف بزنم. زمانیکه این بازیکن به ورزشگاه آمد، با توجه به اطمینان هوادارانمان به او، ایستاده تشویقش کردند. به جرأت می‌گویم جباری در کنار نویدکیا و مبعلی از سه هافبک شماره 10 فوق‌العاده فوتبال ایران است. سایر بازیکنان در اولویت‌های دیگر قرار می گیرند. ‌او پتانسیل زیادی دارد و با پرستیژ است. به همین دلیل در طول فصل می تواند به ما کمک کند. جباروف هم بازیکنی بین‌المللی است.

منصوریان درمورد حضور مهدی قائدی در استقلال گفت: قائدی بازیکن کم سن و سالی است. به توفیقی و افتخاری اصرار کردم که به هر قیمتی این بازیکن را بخرند، اما باید از لحاظ اخلاقی و فوتبالی از او مراقبت کنیم. قائدی برای اولین بار است وارد فضای تهران شده و از خانواده‌اش هم خواسته‌ایم که به این شهر بیایند. باید تلاش کنیم او را از لحاظ فیزیکی هم به شرایط ایده ال برسانیم. عملکرد قائدی برابر استقلال خوزستان فوق‌العاده بود.

سرمربی تیم استقلال در پایان خاطرنشان کرد: رسانه ها به سرعت یک بازیکن را به اوج می رسانند و به همین دلیل باید مراقب قائدی باشیم چراکه ستاره به یک باره اوج می گیرد و سقوط می کند. قائدی جوانی 18 ساله و به عنوان برادر کوچک تر مورد علاقه همه ماست. نگاه من، خرمگاه و بهتاش فریبا به او مانند پسر خانواده است چراکه تنها 8 یا 9 ماه با پسر من اختلاف سنی دارد. استقلال و پرسپولیس این خاصیت را دارند که بازیکن 20 دقیقه‌ای در دل هوادار جا بگیرد.

انتهای پیام/

قائدی برادر کوچک تر بازیکنان استقلال است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
چراا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
پس چی شد آقای منصوریان ؟
آخرین اخبار