گل محمدی: تراکتور در بحث نقل و انتقالات قربانی شد/ دیدار سختی مقابل استقلال در پیش داریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مسئولان باشگاه تراکتورسازی از فصل پیش می‌دانستند که ما از پنجره نقل و انتقالات محروم هستیم اما کاری نکردند و از بازیکنان جوان غافل بودند.

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: استقلال تهران تیم قابل احترامی است و می‌دانید دیدار سختی مقابل این تیم در ورزشگاه آزادی پیش رو داریم.

گل محمدی در ادامه گفت روز خبرنگار را تبریک میگویم. شرایط تراکتور به گونه ای است که از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شده است و این اولین بار است که این مشکلات به وجود آمده است و تراکتور اولین قربانی این موضوع است.

وی در ادامه گفت: به خاطر اینکه پشتوانه‌سازی انجام نشده است ما به مشکلات زیادی برخورد کردیم مسئولان باشگاه تراکتورسازی از فصل پیش می‌دانستند که ما از پنجره نقل و انتقالات محروم هستیم اما کاری نکردند و از بازیکنان جوان غافل بودند. بازیکنان جوانی هم که به ما اضافه شدند دچار مشکل بدنی و تاکتیکی بسیاری هستند.

وی افزود: در بازی فردا سه تا از بازیکنان ما مصدوم هستند و بازی های گذشته خود را علی رغم شایستگی نتوانستیم پیروز میدان شویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد : چیزی که ما از بازیکنان می‌خواهیم این است که در بازی مقابل استقلال تهران با انگیزه و باتجربه عمل کنند. می خواهم بازیکنانم به نام استقلال فکر نکنند. تیم فوتبال استقلال در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب کرده است به‌ نوعی که خطا در انتخاب لیست ۱۸ نفره خود هم ۲۴ تردید می‌شود و در حال حاضر دو تیم خوب و کامل دارند.

یحیی گل محمدی خاطرنشان کرد: ما اراده قوی داریم و به دنبال این هستیم که بازی زیبا و تماشاگر پسندی را ارائه دهیم چرا که نیم فصل سختی را در پیش داریم و تنها چیزی که به ما می‌تواند کمک کند تمرین و انگیزه است.

وی در ادامه گفت: تیم فوتبال استقلال را آنالیز کردیم و با توجه به اینکه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته این اگر تمرکز کافی را داشته باشیم می توانیم ۳ امتیاز این دیدار را به دست آوریم با توجه به نتایج گذشته نمی کنیم و فکر می کنم به نظر من بازی ‌های آینده ما به نتایج گذشته ربطی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص وضعیت بازیکنان خود گفت: ما در حال حاضر دفاع وسط نداریم و از خط میانی به خط دفاع بازیکن اضافه کرده ایم و با این بازیکن توانست عملکرد خوبی داشته باشد.

گل محمدی تصریح کرد: هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی از لحاظ شخصیتی بسیار بالا هستند و تا بعد از بازی با پرسپولیس ۲۰ ساله ما را تشویق کردند این هواداران می‌توانند الگوی مناسبی برای سایر تیم‌ها باشند. هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی من را غافلگیر کردند و من شرمنده تک‌تک آنها هستم و امیدوارم بتوانم در آینده جواب محبت‌های آنها را بدهم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان خاطرنشان کرد: نیم فصل اول می تواند محک خوبی برای جوانان ما باشد و اگر بتوانند خود را به خوبی نشان دهند می ‌توانند کمک شایانی هم به خود هم به تیم بکنند و این دیگر بستگی به شایستگی خودشان دارد اگر عملکرد آنها خوب باشد در تیم باقی می‌مانند . ما می دانیم که در نفس کار بسیار سختی را در پیش داریم در خصوص عالیشاه اطلاعات جدیدی ندارند و قرار بود با مدیر برنامه‌های خود جلسه ای را با مسئولان باشگاه داشته باشد اگر مشکلات مرتفع شد در فصل دوم به ما اضافه شود.

انتهای پیام/

 تراکتور در پست دفاع وسط هیچ بازیکنی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار