گل‌محمدی: 2 گل ساده و بچه گانه از پرسپولیس دریافت کردیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ما توانایی کسب امتیاز در این بازی داشتیم اما با دریافت دو گل بچه گانه در خانه شکست خوردیم.

گل‌محمدی: دو گل ساده و بچه گانه از پرسپولیس دریافت کردیمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری بعد از بازی برابر پرسپولیس از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) که با شکست دو بر یک میزبان رقم خورد، دو گل زیبای گادوین منشا و کمال کامیابی‌نیا که از روی ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور به ثمر رسید را بچه‌گانه خواند!

وی افزود: بازی امروز بازی نبود که بازنده آن باشیم. به پرسپولیس بابت برد امروز تبریک می‌گویم اما می‌توانستیم با امتیاز بیرون بیاییم. گل‌های بچه‌گانه خوردیم و متاسفانه دو گل ساده دریافت کردیم.

گل محمدی ادامه داد: ما در بازی امروز موقعیت داشتیم و می‌توانستیم حتی برنده بازی باشیم اما از موقعیت‌هایمان خوب استفاده نکردیم، بچه‌های ما در زمان شروع بازی تحت تأثیر قرار داشتند و حدود ۲۰ دقیقه ابتدایی خوب نبودند اما کم‌کم بهتر شد. در نیمه دوم هم یادم نمی‌آید که موقعیت خاصی به پرسپولیس داده باشیم و از طرفی چند موقعیت خوب هم از دست دادیم. از هوادارانمان تشکر می‌کنم که امروز ما را غافلگیر کردند و دست آنها را می‌بوسم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چند هفته طول می‌کشد تا بازیکنان جوان تراکتورسازی با تیم هماهنگ شوند، گفت: ما تغییرات زیادی داشتیم و چند جوان به تیم ما اضافه شدند. به هر حال زمانی که شما از بازیکن جوان استفاده می‌کنید در شروع کار مشکلاتی هست که به خاطر عدم تجربه است و این موضوع باعث شده تا ضعف داشته باشیم اما باید به این بازیکنان اعتماد کرد و آنها را باور داشت. از همه کسانی که می‌خواهند از ما انتقاد کنند می‌خواهم نوک پیکان انتقاداتشان سمت من باشد و به بازیکنان کاری نداشته باشند، مسئولیت باخت بر عهده من است و باید کاری کنیم که از بازیکنان جوان حمایت کنیم تا تیم قوی‌تری شویم. فکر می‌کنم حدود ۶ هفته طول می‌کشد تا بازیکنان جوان و با تجربه شوند و باید به آنها اعتماد کرد.

گل محمدی درباره داوری‌ها عنوان کرد: در مجموع گفتم بد نبود، البته یکی دو صحنه داشت که باید کارشناسان ببینند و نظر دهند. مثلاً صحنه تک به تک شدن شریفی که گفت مرا زدند بنابراین کارشناسان باید نظر بدهند. در این بازی ۶ تعویض داشتیم و ۳-۴ بار وقفه ایجاد شد اما گرفتن ۳ دقیقه وقت تلف شده سختگیرانه بود و باید ۵ دقیقه وقت می‌گرفتند اما در مجموع داوری خوب بود.

یحیی گل‌محمدی در پایان درباره تعویض‌های این دیدار خاطر نشان کرد: بعد از بازی راجع به این چیزها راحت‌تر می‌توان صحبت کرد. روی نیمکت در زمان بازی فشار زیادی وجود دارد، شاید حق با شما باشد و باید زودتر تعویض می‌کردیم. از دو بازیکن توقع بیشتری داشتم که انرژی بگذارند چرا که این توان را دارند اما تحت تأثیر بازی بودند و عادت دارند این گونه بازی کنند که باید از سرشان این عادت بیفتد و همه در خدمت تیم باشند.

انتهای پیام/

اظهارات گل محمدی بعد از باخت به پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۳۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
دستتتون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
پرسپولیسی
۱۴:۱۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
متاسفم یه پرسپولیسی شان تیم محبوبش لگدمال کنه به قول معروف ما را بخیر تو امیدی نیست لااقل شر مرسان
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۴۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
باسلام
این اقا چجوری رو میشه حلو پرسپولیس از داوری حرف میزنه یادش رفته پارسال اعتراف کرد هم در حذفی و تو لیگ با ناداوری پرسپولیس رو شکست داد..
مردمو چی فرض می کنند واقعا اینا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
ایشون لطف کردند و عنوان کردند که داوری بد نبود درحالیکه یه پنالتی از پرتپولیس گرفته نشد و نیز خطای گرفته شده منجر به گل تراکتور اشتباهات محض داوری بودند
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۹:۳۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
این اقا خودش را می خواد گول بزنه یا مردم را شجاع اشتباه نمی کرد پرسپولیس گل نمی خورد
آخرین اخبار