کرمانشاه؛

پلمب ۲۰ مرکز توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از پلمب ۲۰ مرکز تهیه و توزیع مواد مخدر در شهر کرمانشاه خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پلمب ۲۰ مرکز تهیه و توزیع مواد مخدر در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه خبر داد.

 سرهنگ "رضا شیرزادی" فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه  گقت: این طرح روز گذشته پس از هماهنگی با دستگاه قضایی و توسط کلانتری ۱۸ سجادیه به مرحله اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه پیش از اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی توزیع کنندگان عمده مواد مخدر شناسایی و اقدامات آنان مستند سازی شده بود، گفت: در راستای اجرای این طرح ۱۴ توزیع کننده عمده مواد مخدر دستگیر و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی این متهمان راهی زندان مرکزی شهر کرمانشاه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه ۲۰ مرکز تهیه و توزیع مواد مخدر در این طرح پلمپ شدند، گفت: ماموران کلانتری ۱۸ سجادیه در این طرح ۴۱۵ گرم انواع مواد مخدر و ۱۱۰ حقه پایپ استعمال مواد کشف کردند.

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه اعتیاد زمینه بروز بسیاری از بزهکاری‌ها است، تاکید کرد: پلیس تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا عرصه را بر سودجویان و سوداگران مرگ تنگ کند و در این راستا انتظامی این شهرستان با جدیت تمام طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی را در محل‌های جرم خیز بصورت مستمر ادامه می‌دهد.

 

انتهای پیام/پ

تعطیلی مراکز توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.