رستمی ابوسعیدی عنوان کرد؛

تحصیل ۵۷۰۰ دانشجوی خارجی در واحد دانشگاه پیام نور

رییس دانشگاه پیام نور گفت: ۵ هزار و ۷۰۰ دانشجوی خارجی در واحد دانشگاه پیام نور در داخل کشور مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اصغر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام نور در نشست معاونان آموزشی که صبح امروز در دانشگاه پیام نور برگزار شد، گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از دانشگاه‌های باز دنیا براساس عدالت آموزشی ایجاد شد. این دانشگاه علیرغم گسترشی که داشته است هیچ وقت کیفیت را فدای کمیت نکرده است.

وی ادامه داد: در سال ۹۵ یک چهارم قبولی‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌های دولتی را فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور تشکیل می‌دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور افزود: ۲هزار و ۳۰۰ عنوان کتاب در دانشگاه پیام نور همراه با محتوای ویدیویی و شنیداری آن ایجاد شده که امسال چهار هزار محتوای درسی به محتوا‌های درسی این دانشگاه اضافه و محتوا‌های درسی گذشته بازنگری شد.

وی بیان کرد: از سال ۶۷ که دانشگاه پیام نور تاسیس شد تا خرداد امسال یک میلیون و ۷۰۰ هزار دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند که عمده آنها در مقطع کارشناسی بوده اند.

رستمی ابوسعیدی تصریح کرد: در حال حاضر ما در ۶۸ کشور واحد پیام نور داریم و دانشگاه پیام نور به عنوان قطب بین‌المللی انتخاب شده، در حال حاضر یک هزار و ۷۰۰ دانشجوی افغانی در واحدهای دانشگاه پیام نور در این کشور تحصیل می‌کنند.

وی یادآور شد:  پنج هزار و ۷۰۰ دانشجوی خارجی در واحد دانشگاه پیام نور در داخل کشور مشغول به تحصیل هستند و نسخه‌ای که برای دانشگاه پیام نور در نظر گرفته می‌شود باید با نسخه دیگر دانشگاه‌ها متفاوت باشد.

انتهای پیام/

بیش از پنج هزار خارجی در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار