مشهد؛

خودکشى نافرجام دختر جوان در پى انتشار تصاویر خصوصی

در پی انتشار تصاویر خصوصى، دختری جوان در تربت جام قصد خود کشی داشت که این عمل نافرجام ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ سرهنگ محمد یزدانى فرمانده انتظامى شهرستان تربت جام گفت: مرد میانسالى با در دست داشتن مرجوعه قضایى به پلیس فتا شهرستان تربت جام مراجعه نمود و در دادخواهى خود تقاضاى شناسایى و برخورد قانونى با مجرم سایبرى ناشناسى را داشت که با انتشار تصاویر خصوصى خانواده و دختر وى قصد هتک حرمت خانواده‌اش به ویژه دختر وى در بین اهالى روستا را داشت.

وی افزود: همین امر موجب شده تا دختر وى که قربانى اصلى این نقشه شوم و انتشار تصاویر بوده است دوبار دست به خود کشى نافرجام بزند.

فرمانده انتظامى شهرستان تربت جام گفت: در ادامه با توجه به حساسیت موضوع کارشناسان زبده در پلیس فتا شهرستان تربت جام اقدامات فنى و تخصصى خود را آغاز و در پى یافتن عامل انتشار تصاویر، متهمى را که قصد پاک نمودن رد پاى خود را داشت؛ شناسایى و دستگیر نمودند.

سرهنگ یزدانى خاطر نشان کرد: با توجه به بررسى‌هاى صورت گرفته پس از شناسایى هویت عامل انتشار تصاویر با هماهنگى قضایى متهمى در همین رابطه دستگیر شد.

وی افزود: متهم دستگیر شده که ۲۷ سال سن داشت، علت انتشار تصاویر را بهم خوردن نامزدى‌اش با دختر شاکى بیان داشت و انگیزه اصلى خود را ایجاد جو بدبینى و لکه‌دار نمودن دامان دختر شاکى با انتشار شماره تلفن و تصاویر خصوصى و خانوادگى شاکى در فضاى سایبر و شبکه‌هاى اجتماعى به قصد انتقام گیرى عنوان داشته است.

فرمانده انتظامى شهرستان تربت جام گفت: فضاى سایبر مکان مناسبى براى تسویه حساب شخصى نیست و کاربران محترم به خاطر داشته باشند هرگونه انتشار تصاویر بدون رضایت صاحب آن مطابق قانون جرایم رایانه اى مشمول مجازات خواهد بود.

انتهای پیام//س. ج.
 


شناسایى و دستگیرى عامل هتک حرمت و انتشار تصاویر خصوصى دختر جوان در تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.