۳۹ عملیات برای آتش نشانان تنها در ۲۴ ساعت گذشته

معاون سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت :آتش نشانان و تیم های امداد و نجات در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ عملیات آتش سوزی و امداد و نجات را بر عهده داشتند.

شهرام مومنی با تبریک روز خبرنگا به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ،اعلام کرد: آتش نشانی رشت در وضعیت فوق العاده به سر میبرد و مهار آتش سوزی علفزارها فقط در روز گذشته در ۲۳ نقطه از شهر، بالغ بر ۱۹ ساعت به طول انجامید.

وی با بیان اینکه متاسفانه با توجه به اطلاع رسانی و ارایه هشدارهای ایمنی همچنان آتش سوزی های گسترده علفزارها ادامه دارد، اظهار داشت : هرس به موقع بخصوص جنب منازل مسکونی راهی مطمین در جهت پیشگیری از اینگونه حوادث است.

معاون آتش نشانی با اشاره به گرمای هوا و استفاده از وسایل سرمایشی، افزود: به شهروندان توصیه می شود با توجه به دقت در استفاده صحیح از اینگونه وسایل برقی؛ کوچکترین اشکال و اتصال را جدی گرفته و نسبت به رفع آن توسط افراد متخصص اقدام کنند.

مومنی گفت : ۳۹ عملیات روز گذشته ۱۶ مرداد ۹۶ به طور مجموع توسط ۵۱ خودرو، ۱۴۱ آتش نشان در زمانی بالغ بر ۲۷ ساعت انجام گرفت.

وی تصریح کرد : در کنار رعایت نکات ایمنی و آتش نشانی به شهروندان توصیه می شود همین امروز و در همین لحظه نسبت به بیمه منازل مسکونی خود اقدام کنند تا در زمان بروز حوادث راهی برای جبران خسارات داشته باشند.

انتهای پیام/پ

آماده باش آتش نشانی شهر رشت بعلت گرمای شدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.