کرمانشاه؛

پیام تبریک استاندار به مناسبت روز خبرنگار

رازانی استاندار کرمانشاه در پیامی 17 مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت:

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ متن پیام استاندار به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
شکوفایی و توسعه  گسترده زیرساخت های ارتباطی و اینترنتی یکی از دستاوردهای بزرگ کشور است که در دوران دولت تدبیر و امید اتفاق افتاد رویدادی که بستر تحولاتی بزرگ در عرصه اطلاع رسانی و ظهور شبکه های اجتماعی فراگیر را فراهم آورده است  امروزه رسانه ها و خبرنگاران آسانتر از هر زمان دیگری اخبار و گزارش های خود را به سمع نظر همگان بويژه دولتمردان می رسانند.

دولت طی  اين سال ها همواره ‌مدافع ايجاد فضای مطلوب و بستری باز برای فعاليت های رسانه ای بوده و بر اين باور بوده است که «دانستن حق مردم است» و این رسانه های آزاد و مستقل هستند که می توانند با بسترسازی های مناسب، ایران اسلامی را به سمت خلاقيت، نوآوری، كارآفرينی و‌توسعه همه جانبه و ‌پایدار سوق دهند.

در این میان استان سرافراز كرمانشاه ، ضمن پيشرفت های بزرگ با نيازمندی های متعدد اقتصادی و اجتماعی روبرو بوده و برای برونرفت از این وضعیت، نيازمند نقش آفرینی رسانه های توسعه گرا و مستقلی است كه به تحلیل و انعكاس موانع و مشکلات موجود بر سر راه توسعه استان بپردازند.

باید تلاش کرد با توانمندسازی رسانه ها از وابستگی آنان به بخش دولتی کاسته شود تا بتوانند با استقلال بیشتری به ایفای رسالت خویش بپردازند در این زمینه اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان وظایف مهمی را عهده دار است و باید با تقویت جامعه رسانه ای بسترهای لازم را برای نقش آفرینی بیشتر آنها فراهم کند.

موضوع مهم دیگر توسعه آموزش های حرفه ای از سوی اداره كل يادشده با توجه به نیازهای امروز کرمانشاه است که با توجه به شرایط فعلی استان یکی از برنامه های مناسب در این زمینه می تواند در اولویت قرار گرفتن آموزش «روزنامه نگاری توسعه» باشد تا در مسير ايفای نقش اقتضايی و متناسب با نيازهای استان وظايف روزنامه نگاری حداكثر تطابق را با نيازهای استان پيدا كند.

در پايان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران متعهد، پرتلاش، کوشا، خوشفکر و خلاق کرمانشاهی شادباش ميگويم و از خداوند بزرگ توفیق روزافزون این عزیزان را در همه عرصه ها خواستارم.

اسداله رازانی
17 مرداد 1396

 

انتهای پیام/ز

استاندار کرمانشاه روز خبرنگار را تبریک گفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار