کرمانشاه؛

صدور بیانیه گرامیداشت17مردادماه

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت17مردادماه سالروز شهادت شهیدمحمودصارمی و روز خبرنگار،اصحاب رسانه را پیش قراولان عرصه نمایش بازدارندگی واقتدار ایران اسلامی دانست.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه به نقل از معاونت روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ابتدای این بیانیه آمده است: نقش آفرینی های خبرنگاران درنمایان سازی موفقیت ها وشاخصه های برجسته ملت ایران در طی چهار دهه گذشته از جایگاه ویژه ای برخورداربوده وبازخوانی ابعاد و زوایای آگاهی بخشی خبرنگاران درجامعه، الهام بخش و آموزنده است.


این بیانیه می افزاید: اتحاد وهمدلی وآگاهی وبصیرت امروز ملت ایران اسلامی که جهانیان را به حیرت و تحسین واداشته است بخش اعظم خود را مدیون همت ،تلاش وسخت کوشی صادقانه و متعهدانه اصحاب رسانه است که با ترسیم به موقع واقعیات وحقایق پیرامونی رخدادها وحوادث جاری در سطح داخلی وخارجی، آنان را به تفکر وتحلیل درست وموثرتحولات اجتماعی،فرهنگی،سیاسی و نظامی وپدیده های امنیتی درجوامع رهنمون ساخته است.


این بیانیه، وحدت ویکپارچگی ملی، قدرت بازدارندگی،اقتداردفاعی وعزم واراده پولادین ملت شجاع و با بصیرت ایران اسلامی درعرصه های دشمن شناسی ودشمن ستیزی را وامدار عوامل مختلف ازجمله نقش پذیری ها ومجاهدت های خبرنگاران وجامعه رسانه ای کشور توصیف کرد.

 

انتهای پیام/ز

سالروز شهادت شهید محمود صارمی





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.