کرمانشاه؛

برگزار همایش "بسیج، رسانه و شهدای اهل قلم"

همایش «بسیج، رسانه و شهدای اهل قلم» با گرامیداشت یاد شهید «غلامرضا رهبر» به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج رسانه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ حسن موحد رییس بسیج رسانه استان کرمانشاه در این همایش با گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر و با بیان اینکه این شهید والامقام همیشه و در همه عملیات‌ها در کنار رزمندگان و در خط مقدم جبهه بود، اظهار کرد: نوشته‌های شهید رهبر به دلیل همنشینی ایشان با قرآن کریم همواره رنگ و بوی قرآنی داشت.

وی شخصیت شهید رهبر را مایه افتخار قشر اصحاب رسانه دانست و افزود: فضای جنگ و شهادت و دفاع مقدس یک دیوان آمیخته از ایمان و عمل صالح است. فرهنگ دفاع مقدس ارزشی و جریان ساز است.

رییس بسیج رسانه استان کرمانشاه با تاکید بر ترویج فرهنگ و ارزش‌های ناب دفاع مقدس، افزود: یکی از وظایف قشر خبرنگار و جامعه رسانه‌ای حفظ جریان ارزشی دفاع مقدس است.

موحد از وصیتنامه شهدا به عنوان کتاب درس زندگی یاد کرد و گفت: وصیتنامه شهدا رنگ خدایی دارد ومطالعه وصیت نامه شهدا به جوانان توصیه می‌شود. امروز ما میراث دار شهدا هستیم و حفظ و تبین این میراث بر همگان وظیفه است.

رییس بسیج رسانه استان کرمانشاه، در ادامه از رشادت‌های سردار شهید حاج حمداله دکامی یاد کرد و افزود: سردار شهید دکامی در سال‌های اسارت به حفظ کامل قرآن کریم و نهج‌البلاغه با ترجمه و تفسیر این دو کتاب بزرگ پرداخت.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، همایش ، بسیج ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.