همدان؛

پرسنل سپاه بهار در منزل خبرنگار باشگاه خبرنگاران

همزمان با هفته خبرنگار پرسنل سپاه ناحیه بهار با حضور در منزل خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان همدان از زحمات مرتضی عبدلی خرسند تجلیل کرد.

حضور پرسنل سپاه بهار در منزل خبرنگار باشگاه خبرنگارانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلام رضا رجبی فرمانده سپاه ناحیه بهار  ،محمد ولی دارابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه به همراه پرسنل با حضور در منزل نماینده باشگاه خبرنگاران جوان در شهرستان بهار تجلیلکرد.

در این دیدار فرمانده سپاه ناحیه بهار با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران وظیفه بسیار سنگینی در جامعه بر عهده دارند و نقش این قشر در رشد و توسعه بسیار ارزشمند است.

رجبی بیان داشت: اصحاب رسانه و خبرنگاران همواره در تمامی صحنه‌ها در کنار ملت بوده‌اند و به خوبی نقش خود را ایفا کرده‌اند.

غلام رضا رجبی گفت: اصحاب رسانه با وجود بسیار کمبودها نقش خود را به خوبی اجرا کرده‌اند که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به وظایف خبرنگاران گفت: وظیفه خبرنگاران انقلابی و آزاده در مصاف با دنیای زر و زور و در مواجهه با بوق های بلند شیطانی و امپراطوری رسانه ای دنیای استکبار وظیفه ای خطیر و طاقت فرساست، رسالت خبرنگار و خبرنگارانی را می طلبد که هنر را دمیدن روح تعهد در انسان ها دانسته و آن را ارج نهند و در تحقق اش بکوشند.

رجبی ادامه داد: رفتن به دل خطر و پرداختن به سوژه های محروم از تریبون های اجاره ای استعمار، گام گذاشتن در طریق امثال صارمی ها و آوینی هاست.

حضور پرسنل سپاه بهار در منزل خبرنگار باشگاه خبرنگاران

حضور پرسنل سپاه بهار در منزل خبرنگار باشگاه خبرنگاران

حضور پرسنل سپاه بهار در منزل خبرنگار باشگاه خبرنگاران

حضور پرسنل سپاه بهار در منزل خبرنگار باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/خ

حضور همواره خبرنگاران در کنار ملت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.