همدان؛

اطلاع رسانی شفاف و سریع مهمترین مولفه خبرنگاری

مدیر فرودگاه استان همدان گفت: خبرنگاران با اطلاع رسانی دقیق وبه روز می توانند راهکاری برای شفاف سازی دستگاه اجرایی باشند.

اطلاع رسانی شفاف و سریع مهمترین مولفه خبرنگاریبهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کلوندی مدیر فرودگاه استان همدان در نشست صمیمی با اعضا باشگاه خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار ضمن عرض تبریک این روز به اهالی رسانه ها افزود: خبرنگاران بازوی قدرتمند جامعه هستند.

وی ادامه داد: خبرنگاران گوش وچشم جامعه هستند که می توانند یا قلم واقع بینانه خود وبا شفاف سازی اطلاعات دقیق ودرست را به مردم جامعه انعکاس دهند.

کلوندی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه نباید تابع احساسات خود قرار گیرند اظهار داشت: خبرنگاران می توانند با انتقادات سازنده جهت توسعه وپیشرفت جامعه از هر نظر موثر واقع شوند.

مدیر فرودگاه خاطر نشان کرد: 17 مرداد نمادی از تلاش و سختکوشی عزیزانی چون شهید والا مقام محمود صارمی است که عاشقانه در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی جان خویش را در کف اخلاص نهاد و با ایثاری وصف ناپذیر به این حرفه ارزشی والا بخشید.

این روز در تقویم رسمی کشور جایی برای ارج نهادن به مقام خبرنگار باز کرده و مسؤولان و مردم را متوجه اهمیت خبر و اطلاع‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/ج

تجلیل از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.