کرمان؛

جمع شدن مغازه های عرضه قلیان در رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: تمامی مغازه های عرضه ادوات قلیان در این شهرستان ظرف دو ماه آینده جمع می شوند و اگر صاحبان این مغازه ها برای ایجاد صنف جدید نیازمند تسهیلات باشند به آنان اعطا می شود.

جمع شدن مغازه های عرضه قلیان در رفسنجانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حمید ملانوری ، فرماندار رفسنجان با اشاره به آغاز طرح جمع آوری قلیان از نزدیک به 2 سال قبل در این شهرستان گفت: در راستای اجرای این طرح سازمان بهداشت جهانی رفسنجان را شهر بدون عرضه قلیان اعلام کرد.

وی همچنین به اجرای طرح جمع آوری متکدیان از یک ماه گذشته در رفسنجان اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح ها ضرورت داشت و مساِئل اجتماعی و آسیب های که این حوزه ها دارند ، سلامت و امنیت شهروندان و از طرفی انتظار مردم این بود.

ملانوری تصریح کرد: لازمه ی تداوم این طرح ها افزایش همکاری و هم افزایی و تعامل است و و نقش حضور سازمان های مردم نهاد در اجرای این طرح ها حائز اهمیت است.

ملانوری با بیان اینکه اطلاع رسانی و همراهی کردن افکار عمومی با این طرح لازم تداوم آن است گفت: حمایت های قضایی و حضور دیگر نهادها موجب دلگرمی در اجرای این طرح هاست.

فرماندار رفسنجان اظهار کرد: در شهری که بدون عرضه قلیان شهرت گرفته وجود مغازه های عرضه قلیان معنا ندارد.

وی گفت: در این راستا یک فرصت معقول دو ماهه به این مغازه ها در سطح شهرستان داده برای جمع شدن داده می شود تا صنف های دیگر جایگزین شوند و پروانه کسب جدید اعطا شود و در این زمینه تسهیلات لازم اعطا می شود.

انتهای پیام/ح

 

 جمع شدن مغازه های عرضه قلیان در رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار