کرمان؛

برگزاری اردوی كار آفرينی دانش آموزی در كرمان

رییس سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: اردوی هزار نفری كار آفرينی سازمان دانش آموزی با همکاری دانشگاه صنعتی شریف در كرمان برگزار می شود.

برگزاری اردوی كار آفرينی دانش آموزی در كرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ هاشم برآوردی ؛ رییس سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: این اردوی کارآفرینی در راستای تحقق اهداف سازمان دانش آموزي در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال با تاكيد بر آموزش مهارت های زندگی و تربيت اجتماعی دانش آموزان برگزار می شود.

وی افزود: در این اردو به دانش آموزان آموزش های خاصی در زمینه مدیریت منابع مالی، کارآفرینی و شغلی در راستاي عمل به شعار سال در حوزه اقتصاد مقاومتي با همکاری دانشگاه صنعتی شریف ارائه می شود.

برآوردی تصریح کرد: حضور در اردوی کار آفرینی برای دانش آموزان سراسر استان به صورت داوطلبانه است و نود درصد از هزينه اين دوره از سوي سازمان دانش آموزي کشور پرداخت می شود.

وی گفت: در اين اردوی كار آفرينی آموزش هايی از قبیل پس انداز كردن، سرمايه گذاری، شناخت فرصت، تبديل تهديد به فرصت و روش بهينه مديريت منابع به دانش آموزان آموزش داده می شود.

گفتنی است: اردوی هزار نفری كار آفريني سازمان دانش آموزی در استان کرمان از بیستم تا سی ام مرداد جاری در مجتمع فرهنگی ورزشی و اردو گاه جوادیه کرمان با همکاری دانشگاه دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

 

برگزاری اردوی كار آفرينی دانش آموزی در كرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.