توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

پاسخنامه داوطلبان کنکور ۹۶ منتشر شد

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: پاسخنامه داوطلبان کنکور سراسری سال ۹۶ به همراه کارنامه اولیه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: پاسخنامه داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۳۹۶ برای رتبه های زیر ۱۰۰ هزار کشوری در گروه های ریاضی، تجربی و انسانی و رتبه های کشوری زیر ۲۰ هزار در گروه های هنر و زبان های خارجی بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

گفتنی است؛ آزمون سراسری سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیرماه در ۳۷۲ شهرستان و ۴۷۸ حوزه امتحانی در کشور و ۲۷ حوزه در ۲۳ کشور دنیا با حضور ۸۳۸ هزار و ۹۷۲ داوطلب حاضر در جلسه آزمون برگزار شد و از این تعداد، ۸۳۸ هزار و ۹۲۹ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده اند.

انتخاب رشته کنکور ۹۶ برای مجازین به انتخاب رشته نیز از روز ۱۹ مردادماه آغاز می شود و تا ۲۳ مردادماه ۹۶ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

انتشار پاسخنامه داوطلبان کنکور 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
پیگیری درباره ی سهمیه5درصدی وچگونگی محاسبه دقیق ان کنید بابا بیش ازچندهزارنفر کلاتو این موضوع گیر کردن بهضررمون تموم شده
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۷:۲۱ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
سلام. خواهش میکنم تمنا میکنم شبکه خبر 20:30 این موضوع رو پیگیری کنه که با اینکه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد تا 28 مرداد تعطیله دیروز 16 مرداد از طرف رئیس دانشگاه جناب اقای رهبر شهریه ترم بعد رو تو سایت قرار داده.کجای دنیا دیدین که یک شبه بیان شهریه دانشجویان رشته های علوم پزشکی رو تو سال تحصیلی جدید 80درصد پردیس های خودگردان وزارت بهداشت افزایش بدن و با دانشگاه هم که تماس میگیریم اعلام کنن که تا 28 مرداد همه مرخصی هستن.واقعا جای تاسف داره. ..والله نه پدرمادر دکتر مهندس داریم نه از شغل پدرمون حقوق نجومی گیرمون میاد و نه پول اضافی داریم و اگر هم داشتیم بازهم چنین شهریه ای بی انصافی محض بوده و بی تدبیری مسئولین دانشگاه آزاد رو میرسونه..انگار که برکناری میرزازاده خیلی بیشتر از اینا به ضرر ما دانشجوها و خانواده هامون تموم شد.خواهشا شما اعتراض ما رو به گوش همه برسونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
بنظرتون بین رشته های پیراپزشکی کدومشون پردرآمد هستن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
کاش دو ماه زودتر میومد به یه دردی میخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
کنکور چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
کلا از زندگی عقبین پاسخنامه دو روز اومد
آخرین اخبار