همدان؛

خبرنگاران سفیران جهادی در عرصه رسانه هستند

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه حرفه خبرنگاری یک تجربه توام با عشق و انگیزه بالا است، گفت: خبرنگاران سفیران جهادی در عرصه رسانه هستند.

خبرنگاران سفیران جهادی در عرصه رسانه هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی مختاری‌معین روابط عمومی سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه دنیای امروز دنیای فناوری های اطلاعاتی و ارتباطات است، اظهار داشت: این فناوری ها همواره پدیده های مختلف جهان را به یکدیگر و جهان امروز را به جهان آینده پیوند می دهد .

وی بیان کرد: خبرنگاری با توجه به نیاز امروز جامعه انسانی به خبر و تلاش انسان‌ها برای آگاهی از تازه ترین و مهم‌ترین و جالب‌ترین رویداهای جهانی که در آن زندگی می کند ارزش بیشتری یافته است و امروز خبرنگاری به عنوان یک فن و هنر در جامعه مطرح است .

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه بهار با اشاره به علوم جدید در حرفه ارتباطات و خبرنگاری افزود: در عصر جدید و با توسعه روز افزون علوم و فنون ارتباطی و تغییر در محتوا و شکل و کیفیت پیام‌های ارتباطی و دانش روزنامه نگاری نیز مورد تغییر و تحول قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه حرفه خبرنگاری یک تجربه توام با عشق و انگیزه بالا است، گفت: خبرنگاران سفیران جهادی در عرصه رسانه هستند و حوادث و رویدادها را بدون هیچ کم و کاستی تهیه و دراختیار مردم و جامعه قرار می‌دهد.

مختاری در پایان به ویژگی های یک خبرنگار اشاره کرد و گفت : ذوق و سلیقه، اعتماد به نفس، مسلط بودن به آگاهی های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، صداقت وسرعت عمل از ویژگی های یک خبرنگار است.

انتهای پیام/خ
دنیای امروز دنیای فناوری های اطلاعاتی و ارتباطات است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.